МОЋ КОМУНИКАЦИЈЕ: Атанас Raykov из Vibera откриће на Кактусу 2016 промене које нас очекују
Атанас Raykov из компаније иИбер, задужен за пословање компаније у централној и источној Еворпи, на предстојећем Кактус фестивалу говориће о променама у комуникацији које нас очекују у наредном периоду.
На фестивалу КАКТУС 2016 говорићете на тему „How то Бест Левераге The Power оф Социал Communication“. Колико су се друштвени медији променили за само годину дана?
Простор друштвене комуникације стално се мења у складу са променама у свакодневној комуникацији и потребама људи. Кључан проблем који се појављује и о коме се много прича у последњих годину дана је приватност и безбедност корисника сервиса за слање порука. Компанија Viber узима овај проблем веома озбиљно и улаже значајна средства у циљу унапређења наших услуга, па самим тим и безбедности података који се деле преко наше платформе.
Када су пословни корисници у питању, како могу на најбољи могући начин да искористе предности нових технологија и моћ друштвене комуникације?
Корисници данас желе да им се омогући да на друштвеним платформама добију све информације које су им потребне, пронађу или уговоре посао, али и да задовоље њихове личне потребе у смислу интеракције са породицом или пријатељима. Самим тим, компаније које су присутне на друштвеним платформама имају много веће шансе да дођу до тих корисника. Наша компанија широм света ради са водећим светским, регионалним и локалним брендовима, који су већ изградили своју публику на Viberu, поред осталих друштвених мрежа, и бележе највећи промет како у офлајн, тако и у онлајн продавницама. Стикери су постали широко коришћен алат за интеракцију брендова са корисницима.
Које новине и трендове можемо да очекујемо у наредној години у области мобилних апликација?
Видимо велико интересовање од стране компанија, које желе да добију што више могућности да буду у контакту са својим купцима и клијентима кроз нашу платформу. Планирамо да развијемо бројне нове алате за интеракцију, који ће подићи комуникацију између брендова и потрошача на виши ниво.
Да ли Централна и Источна Европа и даље држи лидерску позицију када је број корисника Vibera у питању?
Viber је додатно ојачао лидерску позицију у региону и развио своју платформу у ефикасан канал за друштвену и Б2Ц комуникацију, и самим тим постао један од омиљених алата у овом делу Европе.
Више информација пронађите на сајту www.kaktus.rs