"TRŽIŠTE ISKAZALO POTREBU ZA VISOKIM TEHNOLOGIJAMA" Kompaniji "Difol" Zlatni pečat za ukupan kvalitet prikazan na Sajmu grafike (VIDEO)
"Difol" se već već 30-tak godina bavi prodajom grafičkih materijala u opreme.
U Beogradu se održava Međunarodni sajam grafičke, papirne i kreativne industrije, popularna "Grafima", koja već decenijama predstavlja dostignuća u ovim ekspanzivnim privrednim granama. Istovremeno prezentuje i dostignuća mašinske industrije, sofisticirane napredne tehnologije, namenske IT, dizajnerski hardver i softver, kreativno-umetničke grafičke žanrove. "Grafima" je zbog takve svoje delatnosti direktno povezana sa najznačajnijim privrednim tokovima i okuplja privrednike različitih profila iz zemlje i celog sveta.
Laptop centar na spektakularnoj proslavi obeležio 15 godina svog postojanja
mts PRVI OPERATOR U SRBIJI KOJI UVODI DIGITALNI ONBOARDING I VIDEO IDENTIFIKACIJU
LIDL SRBIJA OBELEŽAVA PET GODINA POSLOVANJA: Investicija u Srbiji veća od 550 miliona evra
Kao jedan od najistaknutijih izlagača na ovogodišnjoj "Grafimi" istakla se kompanija "Difol", koja se već već 30-tak godina bavi prodajom grafičkih materijala i opreme. Zahvaljujući bogatoj i kvalitetnoj ponudi "Difol" je nagrađen Srebrnim pečatom za Rolandov printer velikog formata, Zlatnim pečatom za Brother printer za direktnu štampu na majicama i za ukupan kvalitet prikazan na Sajmu grafike, kao izlagač koji je pokazao najviše mašina i celokupnu ponudu tehnologije koja postoji u grafičkoj industriji.
- Firma Difol postoji od 1994. godine. Pozicionirali smo se na našem tržištu kao lider u prodaji grafičkih materijala i opreme renomiranih svetskih proizvođača. Zastupamo firme kao što su nemački Rafol, japanske kompanije kao što su Roland DG, Brother, GrafTech. Ove godine smo započeli saradnju sa francuskom kompanijom Gravotech, tako da nas naši klijenti prepoznaju po visokim standardima i najkvalitetnijim brendovima na tržištu - kaže Dejan Bradić, PR "Difola", za Srbiju Danas.
Prema rečima Bradića, "Difol" gleda da se razvija svake godine, tako što pokušava da doda neki novi premijum brend, kako bi njihovi kupci mogli nastaviti da se razvijaju zajedno sa njima i da mogu planirati razvoj svog biznisa zajedno sa novom tehnologijom.
- Ova nagrada za nas znači da smo uradili veliku stvar. Ne samo mi kao "Difol", nego i da je naše tržište prikazalo potrebu za visokim tehnologijama, želju za visokim tehnologijama, želju za razvijanjem u rangu sa svetskim tehnologijama - objašnjava Bradić.
On ističe da su naši ljudi pokazali želju i volju da investiraju u najsavremenije tehnologije i da imaju mašine koje će im dati mogućnost da rade posao na najsavremeniji i tehnički najnapredniji način.
- Posebno se ponosimo mašinama za direktnu štampu na majicama, mašinama za štampu predmeta kao što su maske za telefone, rokovnici, privesci i stvari koje su više promo program nego reklamna industrija velikog formata… Mašinama za štampu samolepljivih folija, folija za tekstil koje se koriste za brendiranje majica, dukserica… Tu su i mašine za lasersko sečenje i graviranje koje se koriste u juvelirnicama i promo programu, zato što su kompatibilne sa printerima koji mogu da štampaju na predmetima. Tako da jedna mašina štampa, druga mašina seče i dobijate gotov proizvod - zaključuje Bradić.