"ТРЖИШТЕ ИСКАЗАЛО ПОТРЕБУ ЗА ВИСОКИМ ТЕХНОЛОГИЈАМА" Компанији "Дифол" Златни печат за укупан квалитет приказан на Сајму графике (ВИДЕО)
"Дифол" се већ већ 30-так година бави продајом графичких материјала у опреме.
У Београду се одржава Међународни сајам графичке, папирне и креативне индустрије, популарна "Графима", која већ деценијама представља достигнућа у овим експанзивним привредним гранама. Истовремено презентује и достигнућа машинске индустрије, софистициране напредне технологије, наменске ИТ, дизајнерски хардвер и софтвер, креативно-уметничке графичке жанрове. "Графима" је због такве своје делатности директно повезана са најзначајнијим привредним токовима и окупља привреднике различитих профила из земље и целог света.
Лаптоп центар на спектакуларној прослави обележио 15 година свог постојања
мтс ПРВИ ОПЕРАТОР У СРБИЈИ КОЈИ УВОДИ ДИГИТАЛНИ ОНБОАРДИНГ И ВИДЕО ИДЕНТИФИКАЦИЈУ
ЛИДЛ СРБИЈА ОБЕЛЕЖАВА ПЕТ ГОДИНА ПОСЛОВАЊА: Инвестиција у Србији већа од 550 милиона евра
Као један од најистакнутијих излагача на овогодишњој "Графими" истакла се компанија "Дифол", која се већ већ 30-так година бави продајом графичких материјала и опреме. Захваљујући богатој и квалитетној понуди "Дифол" је награђен Сребрним печатом за Роландов принтер великог формата, Златним печатом за Brother принтер за директну штампу на мајицама и за укупан квалитет приказан на Сајму графике, као излагач који је показао највише машина и целокупну понуду технологије која постоји у графичкој индустрији.
- Фирма Дифол постоји од 1994. године. Позиционирали смо се на нашем тржишту као лидер у продаји графичких материјала и опреме реномираних светских произвођача. Заступамо фирме као што су немачки Рафол, јапанске компаније као што су Роланд ДГ, Brother, GrafTech. Ове године смо започели сарадњу са француском компанијом Gravotech, тако да нас наши клијенти препознају по високим стандардима и најквалитетнијим брендовима на тржишту - каже Дејан Брадић, ПР "Дифола", за Србију Данас.
Према речима Брадића, "Дифол" гледа да се развија сваке године, тако што покушава да дода неки нови премијум бренд, како би њихови купци могли наставити да се развијају заједно са њима и да могу планирати развој свог бизниса заједно са новом технологијом.
- Ова награда за нас значи да смо урадили велику ствар. Не само ми као "Дифол", него и да је наше тржиште приказало потребу за високим технологијама, жељу за високим технологијама, жељу за развијањем у рангу са светским технологијама - објашњава Брадић.
Он истиче да су наши људи показали жељу и вољу да инвестирају у најсавременије технологије и да имају машине које ће им дати могућност да раде посао на најсавременији и технички најнапреднији начин.
- Посебно се поносимо машинама за директну штампу на мајицама, машинама за штампу предмета као што су маске за телефоне, роковници, привесци и ствари које су више промо програм него рекламна индустрија великог формата… Машинама за штампу самолепљивих фолија, фолија за текстил које се користе за брендирање мајица, дуксерица… Ту су и машине за ласерско сечење и гравирање које се користе у јувелирницама и промо програму, зато што су компатибилне са принтерима који могу да штампају на предметима. Тако да једна машина штампа, друга машина сече и добијате готов производ - закључује Брадић.