Drama oko Premier lige se ne stišava: Jedni pate, drugi slave! Žugić izdao saopštenje u kome sve otkriva!
Oglasio se direktor medijske kuće Arena Channel Group, Nebojša Žugić
Povodom teksta koji je objavio portal u vlasništvu konkurentske kompanije u kome se navode cifre koje su plaćene za pojedina prava oglasio se direktor medijske kuće Arena Channel Group, Nebojša Žugić.
- Portal u vlasništvu konkurentske kompanije objavio je cene prava na prenose liga koje će se u narednom periodu emitovati na kanalima televizije Arena sport. Nijedna od iznetih cifara nije tačna i očigledno je da se radi o zlonamernom pokušaju da se izvrne i prikrije istina, a istina je da je naša medijska kuća postala apsolutni lider kada je u pitanju sportski sadržaj.
Godinama su kanali Sport kluba bili lideri i apsolutni vladari regionalnog tržišta i jasno nam je da teško podnose poraz, kao i što nam je jasno da koriste sva moguća sredstva ne bi li osporili regularnost postupaka u kojima smo mi prava obezbedili.
Još jednom napominjem da su sva nadmetanja u kojima smo učestvovali bila u skladu sa procedurama liga koje su prodavale prava prenosa, da su se postupci vodili u više krugova i da je to jasan pokazatelj da su takmičenja bila neizvesna, a ponude ujednačene.
Pravila i procedura nadmetanja za Premijer ligu bila su jasnia i precizna, te smo izuzetno ponosni i srećni što smo u toj utakmici uspeli da obezbedimo pobedu.
Ova pobeda za Arena Channels Group i Telekom Srbija ključna je za ispunjenje poslovne strategije koju smo usvojili pre tri godine, a naša strategija je da svojim gledaocima obezbedimo da na jednom mestu mogu gledati najbolji sadržaj, kao i da svi žele da gledaju naše kanale u svojim domovima.
Pokrenuli smo i Arena Cloud aplikaciju kako bismo našim već postojećim korisnicima omogućili još potpuniji užitak i obezbedili im mogućnost da svoje omiljene kanale nose uvek sa sobom, a onima koji na žalost nemaju mogućnost da ih prate preko svoje kablovske platforme pojednostavimo put do naših kanala koji su iz dana u dan sve atraktivniji i kvalitetniji. Razvijamo i niz servisa koje će korisnicima aplikacije pružiti do sada nevđeni ugođaj.
Potrudili smo se da obuhvatimo što više žanrovske raznolikosti u programima koje emitujemo i počeli sa emitovanjem filmskih kanala Superstar TV i Superstar TV 2, muzičkih kanala Toxic TV, Toxic RAP i Toxic Folk, putopisnog kanala Balkan Trip, kanala posvećenog borilačkim sportovima Arena Fight, kanala koji prati gejmerska dešavanja Arena Esport TV, poljoprivredni kanal Agro TV, a uskoro kreće i Arena 1X2, kanal posvećen sportskoj statistici i analitici koji će biti nešto revolucionarno u porodici sportskih kanala.
Zvanična merenja gledanosti dokaz su da smo napravili pravi izbor i žanrova i sadržaja jer gledaoci su za nas jedino merilo kojim se ocenjuje naš rad.
U cilju daljeg razvoja, otpočeli sa korišćenjem najmodernijih tehnologija i podigli nivo produkcije sportskih i drugih događaja na najviši nivo.
Program koji proizvodimo iz dana u dan obogaćujemo novim emisijama, stručnim analizama, vrhunskim komentarisanjem, prisustvom na svim mestima na kojima naši gledaoci žele da budu.
Sve te investicije, ulaganja, rad i trud omogućili su nam da sa ponosom kažemo da smo postali ozbiljan medijski gigant koji nema nameru da stane sa svojim razvojem.
Imajući u vidu značaj i specifičnu harizmu sportskog sadržaja, posebno smo ponosni na Arena sport kanale koji su naš najprepoznatljiviji brend.
Popularnost i vidljivost NBA lige doživeli su potpuni preporod dolaskom na kanale Arena sport televizije. Povećan je broj prenosa, uvedene su dnevne i nedeljne emisije, a stručan i profesionalan pristup pripremi emisija i prenosa doveden je na svetski nivo, te nije čudo što se ne zna ko je zadovoljniji, poklonici košarke ili naši NBA partneri.
Najbolje svetske, regionalne i domaće lige u košarci, rukometu, vaterpolu, odbojci, boksu, MMA i veliki broj individualnih sportova čine našu ponudu najatraktivnijom sportskom ponudom u regionu.
I na kraju dolazi najvažnija sporedna stvar na svetu, fudbal. Armija ljubitelja ovog sporta moći da gleda okršaje srpske i drugih regionalnih liga, Lige šampiona, Lige Evrope, Lige konferencija, italijanskog, španskog, francuskog, portugalskog, a od sezone 2022/23 i engleskog prvenstva.
Kupovina najbolje lige na svetu omogućiće nam dalji razvoj i obezbediće nam prolaz do svih domova u našem regionu. Podstaćiće nas da proizvodimo još kvalitetniji program, podići će vrednost naših kanala i otvoriti još mnogo novih mogućnosti za prihodovanje i povećanje profita Arena Channels Group, ali u mnogo većoj meri i naše matične kompanije Telekom Srbija u čijoj ponudi mi jesmo bitan ali ne i jedini proizvod.
Naša misija je da se celokupna ponuda Telekom Srbija učini najboljom u svim državama u kojima ova kompanija posluje.
Kupovina prava za englesku ligu daje nam priliku da svoju misiju ispunimo, jer je najbolja, najatraktivnija i najpopularnija liga na svetu i šest sezona počev od sezone 22/23 će biti ekskluzivno na Areni Sport.
Engleska liga je krem evropskog klupskog fudbala. Tu je fudbal nastao, tu fudbal nije samo igra. To je istovremeno sport, biznis i popularna kultura. Atmosfera na stadionima je impresivna. Nadamo se da će ponovo biti puni. Tu su stadioni fudbalski hramovi. Svakom fudbaleru je želja da jednom zaigra u ovoj ligi. Jedna od najvećih baza Liverpulovih navijača upravo na ovim prostorima. Pa ovde, gotovo svaki navijač ima svoj engleski klub za koji navija. Inevsticije su ogromne. U Engleskoj ne igraju Mesi, Ronaldo i Nejmar, koje takođe možete gledati samo na Areni, ali je vrednost timova, a ne pojedinaca najveća upravo u Premijer ligi. Na gledaocima i fanovima ove lige je sada da se polako pripreme za ono što ih očekuje od 2022. godine. Sve, ali zaista SVE utakmice, ukupno njih 380, biće direktno prenošene.
Svakome ko se makar i površno razume u sport i medijski biznis jasno je zašto je ona toliko bitna i dragocena.
Direktor Arena Channels Group
Nebojša Žugić