Generalni direktor BIG CEE Srbija: Uskoro počinjemo gradnju NAJVEĆEG šoping centra na BALKANU!
Deset godina poslovanja na srpskom tržištu
BIG CEE Srbija deo je izraelske kompanije koja rukovodi sa preko 50 maloprodajnih centara istog koncepta u Izraelu i Sjedinjenim američkim državama. Na tržište kompanija je plasirala jedinstven maloprodajni koncept "Otvorenog tržnog centra". Kompanija BIG CEE ima velike planove i na tržištu Srbije i zbog toga smo razgovarali sa Robertom Jahavom, generalnim direktorom BIG CEE Srbija.
Naša kompanija je pre mnogo godina proširila svoje poslovanje van granica Izraela, a tada smo otkrili i srpsko tržište čiji smo veliki potencijal odmah prepoznali. Smatramo da zahvaljujući bogatom iskustvu iz oblasti retaila možemo da prenesemo pravu poruku na tržište Srbije uz mogućnost da nastavimo da rastemo. Šireći poslovanje i gradeći maloprodajne centre na novim tržištima stigli smo i do Srbije, a uvereni smo da je ovde moguće postići izuzetne rezultate.
BIG Shopping Center Novi Sad prva je investicija naše kompanije u Srbiji i izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima. Zahvaljujući odličnim poslovanjem kontinuirano širimo ovaj kompleks. U julu 2016. godine otvorili smo još jedan deo u okviru centra, zgradu bioskopa sa 10 sala, a uskoro započinjemo izgradnju nove faze kako bismo pružili kupcima dodatne sadržaje, iskustvo i kvalitet.
Drago nam je što će za manje od mesec dana, tačnije 20. aprila, BIG FASHION tržni centar u Višnjičkoj ulici otvoriti vrata za sve građane. Takođe, 31. marta započinjemo izgradnju i novog centra na Vidikovcu koji planiramo da otvorimo 2019. godine. BIG FASHION Vidikovac je najveća investicija naše kompanije u Srbiji, a nastavićemo da unapređujemo postojeće i gradimo nove centre.
Već dugo godina radim u Srbiji i primećujem dosta pozitivnih promena, naročito u toku poslednje dve godine. Uveren sam da će se takav trend nastaviti jer Vlada Republike Srbije radi dobar posao u cilju privlačenja stranih investitora.
Siguran sam da ima prostora za dalje širenje retail sektora, budući da je Srbija daleko od dostizanja dovoljnog maloprodajnog prostora kako bi obezbedila prisustvo brojnih internacionalnih trgovaca i brendova koji sa nestrpljenjem čekaju da dođu na srpsko tržište. Mogućnost većeg izbora za zakupce prodajnih prostora kreira zdravu konkurenciju, koja sama po sebi dovodi do smanjivanja cena za krajnje kupce.
Kao što sam spomenuo, uskoro započinjemo izgradnju najvećeg i najmodernijeg šoping centra u Srbiji i na Balkanu, kao investiciju u vrednosti od 150 miliona evra, a paralelno sa tim istražujemo mogućnosti za nove projekte. U Srbiji poslujemo već deset godina i naš cilj jeste da jačamo poziciju lidera u oblasti maloprodaje kroz kontinuirane investicije. Sa našim tržnim centrom u Novom Sadu, BIG FASHION centrom u Beogradu čije je otvaranje zakazano za 20. april ove godine, kao i početkom izgradnje novog šoping centra na Vidikovcu, predstavljamo velikog investitora u Srbiji u kojoj definitivno ostajemo jer imamo još puno toga da ponudimo.