Генерални директор БИГ ЦЕЕ Србија: Ускоро почињемо градњу НАЈВЕЋЕГ шопинг центра на БАЛКАНУ!
Десет година пословања на српском тржишту
БИГ ЦЕЕ Србија део је израелске компаније која руководи са преко 50 малопродајних центара истог концепта у Израелу и Сједињеним америчким државама. На тржиште компанија је пласирала јединствен малопродајни концепт "Отвореног тржног центра". Компанија БИГ ЦЕЕ има велике планове и на тржишту Србије и због тога смо разговарали са Робертом Јахавом, генералним директором БИГ ЦЕЕ Србија.
Наша компанија је пре много година проширила своје пословање ван граница Израела, а тада смо открили и српско тржиште чији смо велики потенцијал одмах препознали. Сматрамо да захваљујући богатом искуству из области ретаила можемо да пренесемо праву поруку на тржиште Србије уз могућност да наставимо да растемо. Ширећи пословање и градећи малопродајне центре на новим тржиштима стигли смо и до Србије, а уверени смо да је овде могуће постићи изузетне резултате.
БИГ Shopping Центер Нови Сад прва је инвестиција наше компаније у Србији и изузетно смо задовољни досадашњим резултатима. Захваљујући одличним пословањем континуирано ширимо овај комплекс. У јулу 2016. године отворили смо још један део у оквиру центра, зграду биоскопа са 10 сала, а ускоро започињемо изградњу нове фазе како бисмо пружили купцима додатне садржаје, искуство и квалитет.
Драго нам је што ће за мање од месец дана, тачније 20. априла, БИГ FASHION тржни центар у Вишњичкој улици отворити врата за све грађане. Такође, 31. марта започињемо изградњу и новог центра на Видиковцу који планирамо да отворимо 2019. године. БИГ FASHION Видиковац је највећа инвестиција наше компаније у Србији, а наставићемо да унапређујемо постојеће и градимо нове центре.
Већ дуго година радим у Србији и примећујем доста позитивних промена, нарочито у току последње две године. Уверен сам да ће се такав тренд наставити јер Влада Републике Србије ради добар посао у циљу привлачења страних инвеститора.
Сигуран сам да има простора за даље ширење ретаил сектора, будући да је Србија далеко од достизања довољног малопродајног простора како би обезбедила присуство бројних интернационалних трговаца и брендова који са нестрпљењем чекају да дођу на српско тржиште. Могућност већег избора за закупце продајних простора креира здраву конкуренцију, која сама по себи доводи до смањивања цена за крајње купце.
Као што сам споменуо, ускоро започињемо изградњу највећег и најмодернијег шопинг центра у Србији и на Балкану, као инвестицију у вредности од 150 милиона евра, а паралелно са тим истражујемо могућности за нове пројекте. У Србији послујемо већ десет година и наш циљ јесте да јачамо позицију лидера у области малопродаје кроз континуиране инвестиције. Са нашим тржним центром у Новом Саду, БИГ FASHION центром у Београду чије је отварање заказано за 20. април ове године, као и почетком изградње новог шопинг центра на Видиковцу, представљамо великог инвеститора у Србији у којој дефинитивно остајемо јер имамо још пуно тога да понудимо.