SRPSKE PRUGE NA MAKSIMALAN POGON: Sve bliži kraj radova na brzoj pruzi od Beograda do Novog Sada
Momirović je obilasku radova sa rukovodiocem projekta stručnog nadzora Jankom Kovljenićem razgovarao o trenutnom stanju u izgradnji ove deonice
Uspeli smo da integrišemo svu pamet i inženjersku snagu koju imamo u ovaj projekat i približavamo se samom kraju brze pruge Beograd - Novi Sad kao prvog dela budućeg koridora od Beograda do Budimpešte, istakao je ministar građevinarstva saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović tokom današnje posete radova u železničkoj stanici Zemun na deonici brze pruge Beograd Centar - Stara Pazova.
Boka Kotorska nudi samo najbolje: Hotel DELFIN BIJELA 4* od 309€ za 7 polupansiona
KOLIKO ZARAĐUJU CRNOGORSKI POLITIČARI: Dritan i Krivokapić godišnje inkasiraju desetine hiljada evra!
EVROPA I AMERIKA BIJU BITKU PREKO CRNE GORE: Šta se krije iza otplate "kineskog duga" za auto-put koji ne vodi nigde? (FOTO/VIDEO)
Momirović je obilasku radova sa rukovodiocem projekta stručnog nadzora Jankom Kovljenićem razgovarao o trenutnom stanju u izgradnji ove deonice, koja je maksimalno ubrzana kako bi se završila u datom roku.
- Mehanizacija je ključna, ušli smo u elektro radove i sigurnosne radove, imali smo priliku da vidimo kako se završavaju građevinski radovi ovde i stanica napreduje dobro kao i svih šest stanica na ovoj trasi od Beograda do Novog Sada - rekao je Momirović.
Kovljanić je napomenuo da je u poslednjim mesecima izvršeno značajno ubrzanje radova koji dobro napreduju, uz određene probleme koji se uspešno prevazilaze.
- Saobraćaj se odbija po levom koloseku od aprila meseca ove godine, sada se planira da se pusti deo desnog koloseka koji se zavšava. Pošto je pruga podeljena u dva segmenta, jedan deo od Beograda do Batajnice je dvokolosečni i on je prvi segment ove pruge koji je za manje brzine, a od stanice Batajnice do Stare Pazove postoji četiri koloseka, od kojih su dva koloseka za pruge velike brzine prema Novom Sadu za 200 km/sat. Na ovom delu od Beograd Centra do Batajnice radovi su 95 odsto završeni i očekujemo vrlo brzo završne radove na puštanju i desnog koloseka u saobraćaj. Stanične zgrade su u funkciji rada i one su oko 70 odsto završene, a na ovom celom potezu imamo i četiri velika nadvožnjaka na kojima se radi intezivno i nema planiranih zastoja u realizaciji - kazao je Kovljenić.
Ministar Momirović je dodao da će radovi biti završeni u predviđenom vremenskom periodu, posle čega slede statička i dinamička ispitivanja koloseka i probne vožnje, tako da bi do februara naredne godine saobraćaj bio u potpunosti normalno realizovan.