СРПСКЕ ПРУГЕ НА МАКСИМАЛАН ПОГОН: Све ближи крај радова на брзој прузи од Београда до Новог Сада
Момировић је обиласку радова са руководиоцем пројекта стручног надзора Јанком Ковљенићем разговарао о тренутном стању у изградњи ове деонице
Успели смо да интегришемо сву памет и инжењерску снагу коју имамо у овај пројекат и приближавамо се самом крају брзе пруге Београд - Нови Сад као првог дела будућег коридора од Београда до Будимпеште, истакао је министар грађевинарства саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић током данашње посете радова у железничкој станици Земун на деоници брзе пруге Београд Центар - Стара Пазова.
Бока Которска нуди само најбоље: Хотел ДЕЛФИН БИЈЕЛА 4* од 309€ за 7 полупансиона
КОЛИКО ЗАРАЂУЈУ ЦРНОГОРСКИ ПОЛИТИЧАРИ: Дритан и Кривокапић годишње инкасирају десетине хиљада евра!
ЕВРОПА И АМЕРИКА БИЈУ БИТКУ ПРЕКО ЦРНЕ ГОРЕ: Шта се крије иза отплате "кинеског дуга" за ауто-пут који не води нигде? (ФОТО/ВИДЕО)
Момировић је обиласку радова са руководиоцем пројекта стручног надзора Јанком Ковљенићем разговарао о тренутном стању у изградњи ове деонице, која је максимално убрзана како би се завршила у датом року.
- Механизација је кључна, ушли смо у електро радове и сигурносне радове, имали смо прилику да видимо како се завршавају грађевински радови овде и станица напредује добро као и свих шест станица на овој траси од Београда до Новог Сада - рекао је Момировић.
Ковљанић је напоменуо да је у последњим месецима извршено значајно убрзање радова који добро напредују, уз одређене проблеме који се успешно превазилазе.
- Саобраћај се одбија по левом колосеку од априла месеца ове године, сада се планира да се пусти део десног колосека који се завшава. Пошто је пруга подељена у два сегмента, један део од Београда до Батајнице је двоколосечни и он је први сегмент ове пруге који је за мање брзине, а од станице Батајнице до Старе Пазове постоји четири колосека, од којих су два колосека за пруге велике брзине према Новом Саду за 200 км/сат. На овом делу од Београд Центра до Батајнице радови су 95 одсто завршени и очекујемо врло брзо завршне радове на пуштању и десног колосека у саобраћај. Станичне зграде су у функцији рада и оне су око 70 одсто завршене, а на овом целом потезу имамо и четири велика надвожњака на којима се ради интезивно и нема планираних застоја у реализацији - казао је Ковљенић.
Министар Момировић је додао да ће радови бити завршени у предвиђеном временском периоду, после чега следе статичка и динамичка испитивања колосека и пробне вожње, тако да би до фебруара наредне године саобраћај био у потпуности нормално реализован.