KINEZI PREŠLI IGRICU Kreirali aplikaciju koja preti da "POKOSI" Amazon i AliExpress - proizvodi za manje od 100 RSD, a dostava je skroz BESPLATNA
Nova aplikacija Temu izazvala je oduševljenje svih ljubitelja kupovine po izuzetno niskim cenama. Na njihovoj platformi mogu da se pronađu kupaći kostimi za manje od 500 dinara, haljine za nešto više od 600, kao i razni predmeti za domaćinstvo, poput police za tuš kabinu, koja je svega 67 dinara!
Ova inovativna platforma omogućava korisnicima da nabave mnoge proizvode po izuzetno povoljnim cenama. Bilo da tražite artikle za domaćinstvo, odeću, obuću ili druge proizvode, Temu nudi sve što vam je ikada bilo potrebno, a nigde niste mogli da kupite.
Nedavno je ova aplikacija stigla i u Srbiju i sve očarala receptom koji uvek upali - jeftinim proizvodima i marketinškom kampanjom koja je sve oborila s nogu.
- Sve što sam poručila stiglo je za desetak dana i s obzirom na cenu, kvalitet je odličan - kaže devojka koja redovno poručuje garderobu sa ove aplikacije.
Već su uspeli da se nametnu na tržištu i stvore ogromnu konkurenciju svim postojećim globalnim aplikacijama koje vode sličnu politiku poslovanja. Amazon, AliExpress i drugi svetski giganti ozbiljno su uzdrmani ovom novom kineskom pojavom.
Ključna prednost Temu aplikacije
Ono što Temu aplikaciju stavlja ispred svih postojećih globalnih platformi za jeftinu kupovinu je besplatna dostava i plaćate elektronski samo cenu koju vidite na slici. Svi iznosi su u dinarima, a jedino ograničenje je što morate da poručite robu u iznosu od najmanje 1.700 dinara. Kinezi su na sve mislili i potrošači više ne moraju da brinu o dodatnim troškovima prilikom kupovine.
Isporuka stiže u roku od maksimalno dve nedelje, čime Temu nudi brzu i efikasnu uslugu koja zadovoljava potrebe kupaca.
Korisnici su već izrazili oduševljenje novom kineskom platformom za kupovinu, a kako i ne bi, kad suknje koštaju svega 786 dinara, kupaći 468, haljine oko 664, čak i muške jakne mogu da se pronađu za samo 1.452 dinara, dok je korpa za veš 230, a polica za tuš kabinu neverovatnih 67 dinara. Na društvenim mrežama vam prosto iskaču sa svih strana sa svojim "Best selers" ponudama.
Ono što su naši ljudi jedva dočekali je da na aplikaciji Temu i zarade, pa se tako onlajn prodavci na mrežama utrkuju ko će da ponudi robu odavde. Ono što bode oči je što čak ni sliku ne promene, ali su zato njihove cene nekoliko puta veće nego na Temu.
- Aplikacija kao što je Temu uspeva da nudi besplatnu dostavu i niske cene proizvoda zahvaljujući masovnoj proizvodnji i ekonomiji obima, gde kompanija smanjuje troškove po jedinici proizvoda. Direktna prodaja eliminiše posrednike i dodatne troškove, dok podrška investitora omogućava subvencionisanje troškova i privlačenje tržišnog udela, a efikasna logistika i partnerstva sa velikim logističkim firmama smanjuju troškove dostave. Kroz ove strategije, Temu ne samo da nudi povoljne cene i besplatnu dostavu, već i gradi dugoročnu lojalnost kupaca i povećava tržišni udeo - ističe ekonomista Veljko M. Mijušković.
Kako im se sve to isplati?
Istraživanje magazina Wired iz maja 2023. otkriva da Temu gubi u proseku 30 dolara po porudžbini i može da ostane bez 927 miliona dolara godišnje!
Kompanija čak pritiska kineske proizvođače da smanje troškove ili nude besplatnu isporuku. Ipak, poslovni model Temu uspeva zbog niskih cena koje privlače veliki broj kupaca. Iako su profitne margine niže od domaćih trgovaca, visoka prodaja omogućava kompaniji da ostvari profit.
Izvor:Srbija Danas/Kurir