КИНЕЗИ ПРЕШЛИ ИГРИЦУ Креирали апликацију која прети да "ПОКОСИ" Амазон и AliExpress - производи за мање од 100 РСД, а достава је скроз БЕСПЛАТНА
Нова апликација Тему изазвала је одушевљење свих љубитеља куповине по изузетно ниским ценама. На њиховој платформи могу да се пронађу купаћи костими за мање од 500 динара, хаљине за нешто више од 600, као и разни предмети за домаћинство, попут полице за туш кабину, која је свега 67 динара!
Ова иновативна платформа омогућава корисницима да набаве многе производе по изузетно повољним ценама. Било да тражите артикле за домаћинство, одећу, обућу или друге производе, Тему нуди све што вам је икада било потребно, а нигде нисте могли да купите.
Недавно је ова апликација стигла и у Србију и све очарала рецептом који увек упали - јефтиним производима и маркетиншком кампањом која је све оборила с ногу.
- Све што сам поручила стигло је за десетак дана и с обзиром на цену, квалитет је одличан - каже девојка која редовно поручује гардеробу са ове апликације.
Већ су успели да се наметну на тржишту и створе огромну конкуренцију свим постојећим глобалним апликацијама које воде сличну политику пословања. Амазон, AliExpress и други светски гиганти озбиљно су уздрмани овом новом кинеском појавом.
Кључна предност Тему апликације
Оно што Тему апликацију ставља испред свих постојећих глобалних платформи за јефтину куповину је бесплатна достава и плаћате електронски само цену коју видите на слици. Сви износи су у динарима, а једино ограничење је што морате да поручите робу у износу од најмање 1.700 динара. Кинези су на све мислили и потрошачи више не морају да брину о додатним трошковима приликом куповине.
Испорука стиже у року од максимално две недеље, чиме Тему нуди брзу и ефикасну услугу која задовољава потребе купаца.
Корисници су већ изразили одушевљење новом кинеском платформом за куповину, а како и не би, кад сукње коштају свега 786 динара, купаћи 468, хаљине око 664, чак и мушке јакне могу да се пронађу за само 1.452 динара, док је корпа за веш 230, а полица за туш кабину невероватних 67 динара. На друштвеним мрежама вам просто искачу са свих страна са својим "Бест селерс" понудама.
Оно што су наши људи једва дочекали је да на апликацији Тему и зараде, па се тако онлајн продавци на мрежама утркују ко ће да понуди робу одавде. Оно што боде очи је што чак ни слику не промене, али су зато њихове цене неколико пута веће него на Тему.
- Апликација као што је Тему успева да нуди бесплатну доставу и ниске цене производа захваљујући масовној производњи и економији обима, где компанија смањује трошкове по јединици производа. Директна продаја елиминише посреднике и додатне трошкове, док подршка инвеститора омогућава субвенционисање трошкова и привлачење тржишног удела, а ефикасна логистика и партнерства са великим логистичким фирмама смањују трошкове доставе. Кроз ове стратегије, Тему не само да нуди повољне цене и бесплатну доставу, већ и гради дугорочну лојалност купаца и повећава тржишни удео - истиче економиста Вељко М. Мијушковић.
Како им се све то исплати?
Истраживање магазина Wired из маја 2023. открива да Тему губи у просеку 30 долара по поруџбини и може да остане без 927 милиона долара годишње!
Компанија чак притиска кинеске произвођаче да смање трошкове или нуде бесплатну испоруку. Ипак, пословни модел Тему успева због ниских цена које привлаче велики број купаца. Иако су профитне маргине ниже од домаћих трговаца, висока продаја омогућава компанији да оствари профит.
Извор:Србија Данас/Курир