Koliko novca je Jeremić platio poznatoj američkoj firmi za predsedničku kampanju
Ako se i vama čini da ne možete da odete na internet, a da vam ne "iskoči" Vuk Jeremić, to nije slučajno.
Vuk Jeremić koji je najavio kandidaturu za predsednika Srbije, ne samo da sponzoriše tekstove na društvenim mrežama već je svoje “iskakanje” platio američkog firmi Gugl. Naime, kada ukucate određene pojmove u Gugl pretrazi vezane za izbore prvo što se ugleda je Vuk Jeremić odnosno link koji vodi ka njegovom sajtu. Stručnjaci objašnjavaju da za svaki pojam na Guglu se plaća pozicija i to na taj način što se za nju licitira.
Na primer, želite prvo mesto na Guglu za pojam "izbori 2017". Morate da platite više nego bilo koji drugi kandidat, medij ili kompanija. Upravo to radi Vuk Jeremić, koji je, logično, dao više novca od svih pomenutih da se pojavljuje uvek i svaki put na prvom mestu.
Vuk je prvi za pojmove, od kojih mu neki zaista ne pristaju: izbori 2017, predsednik, predsednik Srbije, srpski predsednik, Vuk...
Jeremić se, dakle, u ovom slučaju vodio pravilom da ako ne postojiš na prvoj strani gugla kao da ne postojiš na internetu. Ali izgleda da je malo preterao s obzirom da kada se ukuca pojam “predsednik Srbije” umesto aktuelnog predsednika koji državu vodi već pet godina naravno “iskače” Jeremić. S obzirom na to da Tomislav Nikolić državu vodi dugi niz godina i da mediji o njemu svakodnevno objavljuju vest i pišu, Jeremić se za ovo kotiranje morao “debelo” da plati.
Još jedan razlog za Jeremićevo finansiranje oglasa na Gugl pretraživaču je i pokušaj optimizacije njegovog sajta, koji je trenutno izuzetno loše plasiran i malo posećen, što se može videti po tome što kad ukucate njegovo ime i prezime, prvo izlazi plaćeni oglas, a njegov sajt je tek na petom mestu na Guglovoj stranici.
Razlozi za to su višestruki, ali s obzirom na činjenicu da je Jeremić potrošio nekoliko desetina hiljada evra na SEO optimizaciju i usluge marketing stručnjaka, poseta na njegovom sajtu je i dalje nesrazmerno mala. Može se zaključiti da on nije pružio ništa inovativno i dovoljno vredno pažnje na političkoj sceni Srbije, zbog čega bi ljudi posećivali njegov sajt.
Iako se predsednički kandidat Vuk Jeremić hvalio u intervjuima kako je kampanja na internet “mnogo jeftinija“, stručnjaci ocenjuju da i za takav vid kampanje treba izdvojiti pozamašnu svotu novca. Koliko je koštala Jeremićeva “jeftina“ kampanja pogledajte KLIKOM OVDE!