Колико новца је Јеремић платио познатој америчкој фирми за председничку кампању
Ако се и вама чини да не можете да одете на интернет, а да вам не "искочи" Вук Јеремић, то није случајно.
Вук Јеремић који је најавио кандидатуру за председника Србије, не само да спонзорише текстове на друштвеним мрежама већ је своје “искакање” платио америчког фирми Гугл. Наиме, када укуцате одређене појмове у Гугл претрази везане за изборе прво што се угледа је Вук Јеремић односно линк који води ка његовом сајту. Стручњаци објашњавају да за сваки појам на Гуглу се плаћа позиција и то на тај начин што се за њу лицитира.
На пример, желите прво место на Гуглу за појам "избори 2017". Морате да платите више него било који други кандидат, медиј или компанија. Управо то ради Вук Јеремић, који је, логично, дао више новца од свих поменутих да се појављује увек и сваки пут на првом месту.
Вук је први за појмове, од којих му неки заиста не пристају: избори 2017, председник, председник Србије, српски председник, Вук...
Јеремић се, дакле, у овом случају водио правилом да ако не постојиш на првој страни гугла као да не постојиш на интернету. Али изгледа да је мало претерао с обзиром да када се укуца појам “председник Србије” уместо актуелног председника који државу води већ пет година наравно “искаче” Јеремић. С обзиром на то да Томислав Николић државу води дуги низ година и да медији о њему свакодневно објављују вест и пишу, Јеремић се за ово котирање морао “дебело” да плати.
Још један разлог за Јеремићево финансирање огласа на Гугл претраживачу је и покушај оптимизације његовог сајта, који је тренутно изузетно лоше пласиран и мало посећен, што се може видети по томе што кад укуцате његово име и презиме, прво излази плаћени оглас, а његов сајт је тек на петом месту на Гугловој страници.
Разлози за то су вишеструки, али с обзиром на чињеницу да је Јеремић потрошио неколико десетина хиљада евра на СЕО оптимизацију и услуге маркетинг стручњака, посета на његовом сајту је и даље несразмерно мала. Може се закључити да он није пружио ништа иновативно и довољно вредно пажње на политичкој сцени Србије, због чега би људи посећивали његов сајт.
Иако се председнички кандидат Вук Јеремић хвалио у интервјуима како је кампања на интернет “много јефтинија“, стручњаци оцењују да и за такав вид кампање треба издвојити позамашну своту новца. Колико је коштала Јеремићева “јефтина“ кампања погледајте КЛИКОМ ОВДЕ!