Kompanija Beohemija beleži odlične poslovne rezultate u 2017. godini
Prihodi od prodaje veći za 32 odsto
Kompanija Beohemija je od juna ove godine zabeležila odlične poslovne rezultate, kao i rast u prihodima od prodaje u iznosu od 32 odsto, a značajan uspeh postignut je zahvaljujući povećanju proizvodnje od 47 odsto u kategorijama praškastih i tečnih proizvoda kućne hemije. Nakon akvizicije kompanije, uloženo je šest miliona evra u razvoj i modernizaciju proizvodnih pogona, zatim u proširenje asortimana, ali i u ljudske resurse, čime je postignut rast - kako u Srbiji, tako i u okviru izvoznog režima koji čini 55 odsto ukupnog poslovanja.
Potez na koji se dugo čekalo! Evo kako će država pomoći početnicima u prve dve godine poslovanja!
- U narednom periodu, fokus menadžmenta biće usmeren ka kontinuiranom ulaganju u kvalitet naših proizvoda, zatim ka povećanju prodaje i osvajanju novih tržišta u regionu i svetu. Posebno smo ponosni na dosadašnje uspehe naše službe razvoja, te će jedan od glavnih ciljeva u narednoj godini biti i lansiranje novih proizvoda, odnosno proširenje proizvodnog portfolia - izjavila je Maja Čečavac, generalna direktorka kompanije Beohemija i dodala da su ključna vrednost kompanije oduvek bili njeni zaposleni, te sa velikim zadovoljstvom mogu da se pohvale da su nakon akvizicije zadržali sve radnike, uz stalna kadrovska usavršavanja i ulaganja u poboljšanje uslova rada.
Fabrika kompanije Beohemija jedna je od najvećih i najsavremenijih u Jugoistočnoj Evropi, sa godišnjim kapacitetom proizvodnje od 100.000 tona praškastih deterdženata i 55 miliona litara tečne hemije. Tehnološka opremljenost fabrike odgovara najvišim standardima industrije, dok proizvodnja bazirana na vrhunskoj tehnologiji uspeva da izađe u susret svim zahtevima tržišta. Proizvodi po kojima je Beohemija najprepoznatljivija na tržištu su Deus, Duel, Selection by Duel, Spin, Pompa i Scalla. Ovi proizvodi trenutno se izvoze na tržišta Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije, Jermenije i Švedske, a u narednom periodu su planirana proširenja na nova evropska i svetska tržišta.