Nikako ne propustite priliku da ih pročitate: Ovo je 7 najboljih biznis knjiga za ovo leto (FOTO)
Vrlo su korisne
Najbolje knjige za ovo leto trebalo bi da budu informativne i zabavne – one koje čine da se osećate pametnije, a da vam nisu dosadne. Sajt „Business Insider“ predstavio je sedam knjiga psihologa, direktora i drugih poslovnih eksperata.
Evo koliko je iznosila prosečna neto plata za maj 2017. godine
Budući studenti, POLJOPRIVREDA je PERSPEKTIVNA podjednako kao i IT tehnoglogije!
„Everybody Lies“, Seth Stephens-Davidowitz
Stephens-Davidowitz je ekonomista sa Harvarda i bivši zaposleni u Guglu (Google), stručnjak u oblasti istraživanja podataka. U ovoj knjizi on piše o značaju podataka – i na koje se sve načine mogu koristiti. Tvrdi da možete da predvidite stopu nezaposlenosti na osnovu internet upita za pornografijom. A Netflixov algoritam vas zna bolje nego vi sami sebe.
Sutra u Beogradu otvaranje Osmog međunarodnog sajma naoružanja!
Best Sellers in Industries
#2: Everybody Lies: Big Data, New Data, and ... by Seth Stephens-Davidowitz https://t.co/ntLtoN3aGd #Kindle pic.twitter.com/DMmhMFvLQa— KdlAzUS.bot (@KdlAzUS) June 25, 2017
„Barking Up the Wrong Tree“, Eric Barker
Već nekoliko godina unazad Barker vodi super-uspešan blog istog naziva, i deli svoja znanja o socijalnoj psihologiji koja pomaže čitaocima da se izbore sa svakodnevim izazovima.
Barker koristi šaljiv način, kroz anegdote ali i naučna istraživanja da raskrinka rasprostranjene mitove oko nauke uspeha.
Ekonomske reforme: Zvanični razgovori misije MMF s delegacijom Srbije
#FridayReads: New book 'Barking Up the Wrong Tree' by Eric Barker (@bakadesuyo), a @WSJ bestseller https://t.co/kQ7MFvd4Iy pic.twitter.com/JFgXbWAm6R— BC Bookmarks (@BCBookmarks) June 23, 2017
„Insight“, Tasha Eurich
Taša je organizacioni psiholog, i pomaže ljudima da prevaziđu probleme sa kojima se susreću na putu profesionalnog uspeha – a većina ljudi koja zatraži pomoć od nje nije svesna svojih mana i grešaka. Glavna tema ove knjige jeste svest o sebi, i zašto je presudna za uspeh na poslu – posebno ako ste na rukovodećoj poziciji. Svako poglavlje ima primer o nekom njenom klijentu, kao i relevantno naučno istraživanje, a završava se praktičnom vežbom koju čitaoci mogu da primene na svakodnevni život.
Za bolju komunikaciju sa građanima: Ministarstvo privrede pokrenulo novi sajt
New Releases in Biz Careers
#2: Insight: The Power of Self-Awareness in ... by Tasha Eurich https://t.co/5kzziXfnbn #Kindle pic.twitter.com/4Z2W5hZBh3— KdlAzUK.bot (@KdlAzUK) June 17, 2017
„The New Rules of Work“, Alexandra Cavoulacos, Kathryn Minshew
Kavulakos i Minšju osnivači su i direktori, vrlo popularnog i uglednog sajta za zapošljavanje i saveta za posao – „The Muse“. U knjizi dele najvažnije lekcije koje su naučili i pronalaženju i pravljenju karijere iz snova. Ne samo da vam kažu da šaljete mejlove kompaniji iz snova, već vam daju obrazac – kako bi ta poruka trebalo da izgleda.
SRBIN SE DOSETIO: Zasadio ove žitarice i ZARADIO mnogo novca! Ako imate uslova, pokušajte i vi!
#22 on our April #Bestseller list: THE NEW RULES OF WORK by Alexandra Cavoulacos (@acav) & Kathryn Minshew (@kmin) https://t.co/Pad3n21MeX pic.twitter.com/XurnzX9di7— 800-CEO-READ (@800ceoread) May 23, 2017
„Wild Ride“, Adam Lashinsky
Ova knjiga govori o usponu Ubera, pre ovog pada čiji smo svi svedoci. Travis Kalanick koji je dao ostavku na mesto direktora, a u ova knjiga obiluje njegovim intervjuima. Lašinski je i istraživao kako je Uber postala jedna od vodećih kompanija.
ODOBREN NOVAC: Za modernizaciju brodske prevodnice na Ðerdapu 28,5 miliona EVRA
New Arrival!
"Wild Ride: Inside Uber's Quest for World Domination" by Adam Lashinsky.
Available at Gunung Agung @senayancity#GunungAgung pic.twitter.com/KqCXX1G7OQ— Gunung Agung (@TokoGunungAgung) June 22, 2017
„Popular“, Mitch Prinstein
Ako mislite da je popularnost bila bitna samo u srednjoj školi, varate se. Ovog mišljenja je doktor Mič Prinstajn, psiholog na „North Carolina“ Univerzitetu. „Popular“ je knjiga u kojoj su njegova (izmenjena) predavanja u kome objašnjava da postoje dva tipa popularnosti: dopadljivost i status. Na kraju, shvatićete kako su vaša sreća i uspeh bili oblikovani još u vašem detinjstvu i to na osnovu ove dve vrste popularnosti. I još nije kasno da to izmenite.
NOVA TURISTIČKA ATRAKCIJA U SRBIJI: Brodom od jezera Perućac do Višegrada
New Releases in Behavioral Sciences
#6: Popular: The Power of Likability in a St... by Mitch Prinstein https://t.co/vVuVlTqBfE #Kindle pic.twitter.com/4ixl8xSdTV— KdlAzUS.bot (@KdlAzUS) June 23, 2017
„Hit Makers“, Derek Thompson
Derek Tompson, urednik magazina „The Atlantic“, želi da nam pokaže da je ideja „biti viralan“ prouzrokovala da imamo suviše jednostavno viđenje toga od čega se sastoji „hit“. Tompson temeljno kreće od „proizvodnje“ pop senzacija, kako newsfeed Fejsbuka oblikuje nacionalni diskusrs i kako je Donald Tramp izabrao put ka tome da postane predsednik.
Best Sellers in Pop Culture
#3: Hit Makers: How Things Become Popular by Derek Thompson https://t.co/8RDRelQ5Rs #Kindle pic.twitter.com/6pUOx1z8eG— KdlAzUK.bot (@KdlAzUK) May 27, 2017