Никако не пропустите прилику да их прочитате: Ово је 7 најбољих бизнис књига за ово лето (ФОТО)
Врло су корисне
Најбоље књиге за ово лето требало би да буду информативне и забавне – оне које чине да се осећате паметније, а да вам нису досадне. Сајт „Business Инсидер“ представио је седам књига психолога, директора и других пословних експерата.
Ево колико је износила просечна нето плата за мај 2017. године
Будући студенти, ПОЉОПРИВРЕДА је ПЕРСПЕКТИВНА подједнако као и ИТ техноглогије!
„Everybody Лиес“, Seth Stephens-Davidowitz
Stephens-Davidowitz је економиста са Харварда и бивши запослени у Гуглу (Гоогле), стручњак у области истраживања података. У овој књизи он пише о значају података – и на које се све начине могу користити. Тврди да можете да предвидите стопу незапослености на основу интернет упита за порнографијом. А Netflixov алгоритам вас зна боље него ви сами себе.
Сутра у Београду отварање Осмог међународног сајма наоружања!
Бест Sellers ин Индустриес
#2: Everybody Лиес: Биг Дата, New Дата, анд ... by Seth Stephens-Davidowitz https://t.co/ntLtoN3aGd #Kindle pic.twitter.com/DMmhMFvLQa— КдлАзУС.бот (@KdlAzUS) Јуне 25, 2017
„Баркинг Уп the Wrong Трее“, Ериц Баркер
Већ неколико година уназад Баркер води супер-успешан блог истог назива, и дели своја знања о социјалној психологији која помаже читаоцима да се изборе са свакодневим изазовима.
Баркер користи шаљив начин, кроз анегдоте али и научна истраживања да раскринка распрострањене митове око науке успеха.
Економске реформе: Званични разговори мисије ММФ с делегацијом Србије
#FridayReads: New book 'Баркинг Уп the Wrong Трее' by Ериц Баркер (@bakadesuyo), а @WSJ bestseller https://t.co/kQ7MFvd4Iy pic.twitter.com/JFgXbWAm6R— БЦ Bookmarks (@BCBookmarks) Јуне 23, 2017
„Insight“, Тасха Eurich
Таша је организациони психолог, и помаже људима да превазиђу проблеме са којима се сусрећу на путу професионалног успеха – а већина људи која затражи помоћ од ње није свесна својих мана и грешака. Главна тема ове књиге јесте свест о себи, и зашто је пресудна за успех на послу – посебно ако сте на руководећој позицији. Свако поглавље има пример о неком њеном клијенту, као и релевантно научно истраживање, а завршава се практичном вежбом коју читаоци могу да примене на свакодневни живот.
За бољу комуникацију са грађанима: Министарство привреде покренуло нови сајт
New Релеасес ин Биз Цареерс
#2: Insight: The Power оф Self-Awareness ин ... by Тасха Eurich https://t.co/5kzziXfnbn #Kindle pic.twitter.com/4Z2W5hZBh3— КдлАзУК.бот (@KdlAzUK) Јуне 17, 2017
„The New Рулес оф Work“, Alexandra Цавоулацос, Kathryn Minshew
Кавулакос и Миншју оснивачи су и директори, врло популарног и угледног сајта за запошљавање и савета за посао – „The Мусе“. У књизи деле најважније лекције које су научили и проналажењу и прављењу каријере из снова. Не само да вам кажу да шаљете мејлове компанији из снова, већ вам дају образац – како би та порука требало да изгледа.
СРБИН СЕ ДОСЕТИО: Засадио ове житарице и ЗАРАДИО много новца! Ако имате услова, покушајте и ви!
#22 он оур Април #Bestseller лист: THE NEW РУЛЕС ОФ WORK by Alexandra Цавоулацос (@acav) & Kathryn Minshew (@kmin) https://t.co/Pad3n21MeX pic.twitter.com/XurnzX9di7— 800-ЦЕО-РЕАД (@800ceoread) May 23, 2017
„Wild Риде“, Адам Lashinsky
Ова књига говори о успону Убера, пре овог пада чији смо сви сведоци. Травис Каланицк који је дао оставку на место директора, а у ова књига обилује његовим интервјуима. Лашински је и истраживао како је Убер постала једна од водећих компанија.
ОДОБРЕН НОВАЦ: За модернизацију бродске преводнице на Ђердапу 28,5 милиона ЕВРА
New Arrival!
"Wild Риде: Инсиде Uber's Quest фор World Доминатион" by Адам Lashinsky.
Аваилабле ат Гунунг Агунг @senayancity#GunungAgung pic.twitter.com/KqCXX1G7OQ— Гунунг Агунг (@TokoGunungAgung) Јуне 22, 2017
„Популар“, Mitch Принстеин
Ако мислите да је популарност била битна само у средњој школи, варате се. Овог мишљења је доктор Мич Принстајн, психолог на „North Царолина“ Универзитету. „Популар“ је књига у којој су његова (измењена) предавања у коме објашњава да постоје два типа популарности: допадљивост и статус. На крају, схватићете како су ваша срећа и успех били обликовани још у вашем детињству и то на основу ове две врсте популарности. И још није касно да то измените.
НОВА ТУРИСТИЧКА АТРАКЦИЈА У СРБИЈИ: Бродом од језера Перућац до Вишеграда
New Релеасес ин Бехавиорал Сциенцес
#6: Популар: The Power оф Likability ин а Ст... by Mitch Принстеин https://t.co/vVuVlTqBfE #Kindle pic.twitter.com/4ixl8xSdTV— КдлАзУС.бот (@KdlAzUS) Јуне 23, 2017
„Хит Макерс“, Дерек Thompson
Дерек Томпсон, уредник магазина „The Атлантиц“, жели да нам покаже да је идеја „бити виралан“ проузроковала да имамо сувише једноставно виђење тога од чега се састоји „хит“. Томпсон темељно креће од „производње“ поп сензација, како newsfeed Фејсбука обликује национални дискусрс и како је Доналд Трамп изабрао пут ка томе да постане председник.
Бест Sellers ин Поп Цултуре
#3: Хит Макерс: How Things Бецоме Популар by Дерек Thompson https://t.co/8RDRelQ5Rs #Kindle pic.twitter.com/6pUOx1z8eG— КдлАзУК.бот (@KdlAzUK) May 27, 2017