Rusi grade NAJSEVERNIJU železnicu na svetu, projekat će biti ČUDO
Sporazum o koncesiji biće potpisan sa Ruskim železnicama i „Gaspromom“ (ili njegovom kćerkom firmom „Gaspromtransom“), a u toku su i pregovori o učešću „Novateka“ u projektu.
Projekat izgradnje železnice do luke Sabete biće ponovo pokrenut. Sporazum o koncesiji biće potpisan sa Ruskim železnicama i „Gaspromom“ (ili njegovom kćerkom firmom „Gaspromtransom“), a u toku su i pregovori o učešću „Novateka“ u projektu. Izgradnja puta će biti prebačena na federalni nivo, saopštava list „Vedomosti“.
Prema neimenovanom izvoru iz Ministarstva saobraćaja, projekat će se naći u planu magistralne infrastrukture, ako nije već tamo, a konzorcijum investitora na sopstvenu inicijativu može da podnese zvaničan zahtev Vladi u prvoj polovini 2019. godine.
Akcije nezaustavljivo tonu: ICT kompanije tresu berze
List „Vedomosti“ naglašava da trenutno postoji ugovor iz 2015. godine o javno-privatnom partnerstvu u izgradnji tog puta, ali kompanija „VIS Transstroj“, koja je investitor i koja je trebalo da završi posao do 2019. godine, još nije počela sa gradnjom. U kompaniji su istakli da je neophodno dovršiti posao do 2022. godine.
Zvaničnik koji je prokomentarisao situaciju uveren je da bi ugovor mogao da bude raskinut, jer bi prema njegovim odredbama put mogao da ostane u vlasništvu investitora, a ne države.
GRAĐANI NEZADOVOLJNI: Banke se DOSETILE kako da naplate TROŠKOVE OBRADE KREDITA! Obratite pažnju!
Kako se navodi u tekstu, kada je ugovor sklopljen put je trebalo da košta više od 113 milijardi rubalja, a sada njegova cena iznosi oko 176 milijardi rubalja. Prema rečima izvora, put će koštati između 113 i 115 milijardi rubalja, a sredstva će se uštedeti pomoću novih projektnih rešenja.
Pratite nas na našem Instragam profilu.