Prvi "digitalni" auto-put POVEZAĆE SRBIJU iznutra: Biće dugačak 112 kilometara i imaće 84 mosta
Biće gotov do 2022. godine
Moravski koridor, od Preljine do Pojata, koji bi trebalo da bude izgrađen do 2022. godine, povezaće koridore 10 i 11, kao i pola miliona ljudi koji žive u centralnoj Srbiji između ova dva grada, a biće i prvi "digitalni" auto-put u Srbiji.
Srbija dobija TREĆI AUTO-PUT do 2023. godine: Najmodernija saobraćajnica od Rume do Loznice vredi 467 MILIONA EVRA!
GIGANT STAJE NA NOGE: Čuvena "Budimka" dobila NOVOG VLASNIKA
SRBIJA NAJSIGURNIJA ZA ULAGAČE NA BALKANU: Nekada su investitori bežali od naše zemlje, evo šta se promenilo
Nakon što je juče potpisan ugovor o izgradnji auto-puta u šest traka, koji za tri godine treba da poveže Rumu i Šabac, a zatim da do Loznice do 2023. godine bude izgrađena i brza saobraćajnica sa četiri trake, predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će u narednih deset dana uslediti potpisivanje ugovora i za izgradnju Moravskog koridora.
Prema njegovim rečima, Moravski koridor će biti gotov do 2022. godine, a vrednost radova se procenjuje na 755 miliona evra. Na tu cifru, kaže Vučić, treba dodati još 20 odsto, koliko se, prema njegovim rečima, može očekivati da koštaju dodatni radovi.
Osim što spaja dva važna evropska koridora - 10 i 11 - koji prolaze kroz našu zemlju, Moravski koridor, ili kako ga zovu "srpski", povezaće zemlju iznutra - sve veće gradove centralne Srbije između Pojata i Čačka - Kruševac, Kraljevo, Trstenik, Vrnjačku Banju, što je oko pola milliona ljudi.
Moravski koridor biće dugačak 112 kilometara, a prema najavama Ministarstva za saobraćaj, građani ovog dela Srbije bi pored puta trebalo da dobiju i nova industrijska postrojenja.
Na području auto-puta E-761 od Pojata do Preljine planirane su industrijske zone i industrijski parkovi u Kraljevu, Kruševcu, Čačku, Trsteniku, Varvarinu i Ćićevcu.
Osim toga, predviđeno je da se logistički centri formiraju u Čačku i Kraljevu (plansko) i Užicu (uže uticajno područje). Procenjeno je da ovi centri mogu da zaposle između 500 i 1.000 radnika.
Na deonici od Preljine do Pojata, koja se sada prelazi za oko dva sata, treba da bude izgrađeno ukupno 139 objekata, a od toga 84 mosta, 26 nadvožnjaka, tri podvožnjaka i 10 petlji.
Širina ovog puta biće oko 30 metara.
Izgradnjom Moravskog koridora Srbija će dobiti "digitalni" auto-put sa modernim optičkim i digitalnim kablovima, besplatnim internetom i obaveštenjima za vozače.
Australijanci dokazali: Evo koliko dana treba da rade svi preko 40 godina
BANKROT NE ZNAČI KRAJ: Džejmi Oliver otvara novi lanac restorana!
Slobodno dođite, ali da zasučete rukave! Evropska ostrva ovako hoće da stanu na put MASOVNOM TURIZMU
Koje SVETSKE KOMPANIJE zagađuju okeane i za sobom ostavljaju NAJVIŠE OTPADA?
"Do sada smo u Kraš uložili više od 45 miliona evra" Šaranović KONAČNO PROGOVORIO i otkrio zašto kupuje hrvatsku kompaniju