Први "дигитални" ауто-пут ПОВЕЗАЋЕ СРБИЈУ изнутра: Биће дугачак 112 километара и имаће 84 моста
Биће готов до 2022. године
Моравски коридор, од Прељине до Појата, који би требало да буде изграђен до 2022. године, повезаће коридоре 10 и 11, као и пола милиона људи који живе у централној Србији између ова два града, а биће и први "дигитални" ауто-пут у Србији.
Србија добија ТРЕЋИ АУТО-ПУТ до 2023. године: Најмодернија саобраћајница од Руме до Лознице вреди 467 МИЛИОНА ЕВРА!
ГИГАНТ СТАЈЕ НА НОГЕ: Чувена "Будимка" добила НОВОГ ВЛАСНИКА
СРБИЈА НАЈСИГУРНИЈА ЗА УЛАГАЧЕ НА БАЛКАНУ: Некада су инвеститори бежали од наше земље, ево шта се променило
Након што је јуче потписан уговор о изградњи ауто-пута у шест трака, који за три године треба да повеже Руму и Шабац, а затим да до Лознице до 2023. године буде изграђена и брза саобраћајница са четири траке, председник Србије Александар Вучић најавио је да ће у наредних десет дана уследити потписивање уговора и за изградњу Моравског коридора.
Према његовим речима, Моравски коридор ће бити готов до 2022. године, а вредност радова се процењује на 755 милиона евра. На ту цифру, каже Вучић, треба додати још 20 одсто, колико се, према његовим речима, може очекивати да коштају додатни радови.
Осим што спаја два важна европска коридора - 10 и 11 - који пролазе кроз нашу земљу, Моравски коридор, или како га зову "српски", повезаће земљу изнутра - све веће градове централне Србије између Појата и Чачка - Крушевац, Краљево, Трстеник, Врњачку Бању, што је око пола milliona људи.
Моравски коридор биће дугачак 112 километара, а према најавама Министарства за саобраћај, грађани овог дела Србије би поред пута требало да добију и нова индустријска постројења.
На подручју ауто-пута Е-761 од Појата до Прељине планиране су индустријске зоне и индустријски паркови у Краљеву, Крушевцу, Чачку, Трстенику, Варварину и Ћићевцу.
Осим тога, предвиђено је да се логистички центри формирају у Чачку и Краљеву (планско) и Ужицу (уже утицајно подручје). Процењено је да ови центри могу да запосле између 500 и 1.000 радника.
На деоници од Прељине до Појата, која се сада прелази за око два сата, треба да буде изграђено укупно 139 објеката, а од тога 84 моста, 26 надвожњака, три подвожњака и 10 петљи.
Ширина овог пута биће око 30 метара.
Изградњом Моравског коридора Србија ће добити "дигитални" ауто-пут са модерним оптичким и дигиталним кабловима, бесплатним интернетом и обавештењима за возаче.
Аустралијанци доказали: Ево колико дана треба да раде сви преко 40 година
БАНКРОТ НЕ ЗНАЧИ КРАЈ: Џејми Оливер отвара нови ланац ресторана!
Слободно дођите, али да засучете рукаве! Европска острва овако хоће да стану на пут МАСОВНОМ ТУРИЗМУ
Које СВЕТСКЕ КОМПАНИЈЕ загађују океане и за собом остављају НАЈВИШЕ ОТПАДА?
"До сада смо у Краш уложили више од 45 милиона евра" Шарановић КОНАЧНО ПРОГОВОРИО и открио зашто купује хрватску компанију