"SBB plasira netačne informacije o nama" Telekom Srbija OŠTRO REAGOVAO na OPTUŽBE Junajted Grupe
Telekom Srbija je odbacio danas kao neosnovane i zlonamerne informacije Junajted Grupe, vlasnika SBB-a, da bi gledaoci u dijaspori mogli da ostanu bez programa javnog servisa jer je Telekom, koji je dobio pravo distribucije programa RTS-a, navodno višestruko povećao cene
- Kompanija Telekom Srbija razmatra sve raspoložive pravne mogućnosti za zaštitu svojih interesa povodom neosnovanih i zlonamernih navoda Junajted Grupe (United Group) u čijem vlasništvu je i kablovski operator SBB- poručuju iz Telekoma u saopštenju.
Kako navode, iz SBB-a su plasirane netačne informacije koje ugrožavaju imidž i poslovanje kompanije Telekom Srbija.
OVO MOŽE DA VAM PROMENI ŽIVOT! Najpoželjniji poslodavac u Srbiji traži radnike - i ne, ne treba vam ,,debela" veza
-U SBB-u navode da bi zbog odluke RTS-a da prava distribucije svog programa u inostranstvu proda domaćoj kompaniji Telekom, gledaoci u dijaspori mogli uskoro da ostanu bez programa javnog servisa, zbog, kako navode, višestruko podignutih cena od strane Telekoma. Na ovaj način izneto je više netačnih informacija - dodaju iz Telekoma.
SMENJEN DIREKTOR "LASTE"! Radnici štrajkovali glađu! Navedeni razlozi smene!
Pre svega, kako ističu, RTS nije odlučio da prava distribucije svog programa proda Telekomu Srbija, već je Telekom Srbija pobedio na javnom pozivu, na koji se SBB nije ni prijavio, pa je upitno ko želi, a ko ne želi da distribuira program Javnog servisa.
- Takođe, kada je reč o ceni, SBB tendenciozno zamenjuje teze. Želimo da istaknemo da je cena od 1,2 evra formirana za distribuciju RTS-ovih programa tržišna, jer vlasnici prava i mnogo manje gledanih kanala naplaćuju slično ili više za distribuciju svojih programa.
Važno je, dodaju iz Telekoma, da javnost zna da SBB svoje kanale prodaje po ceni od oko dva evra, dok istovremeno RTS-ove kanale želi da plati po 33 puta nižoj ceni, iako su RTS-ovi kanali gledaniji od kanala SBB.
Nacionalne penzije će moći i da se ODUZMU! Evo kako i kome
- Krajnja cena, koju gledalac plaća u ovom slučaju ne zavisi od Telekoma Srbija, već od provajdera čije usluge koristi. Na cenu nekog provajdera ka korisniku utiče i marža koju provajder određuje, a što je deo njegove poslovne politike.
- Primera radi, ako naša cena ka određenom provajderu iznosi 1,2 evra po korisniku, dok on tu istu uslugu od krajnjeg korisnika naplaćuje oko 15 evra, on time ostvaruje značajnu zaradu. S tim u vezi, jasno je da naša korekcija cene, nikako ne može da bude ključni ili direktni faktor za povećanje cena ka krajnjem korisniku -navodi se u saopštenju Telekoma Srbija.