"SBB пласира нетачне информације о нама" Телеком Србија ОШТРО РЕАГОВАО на ОПТУЖБЕ Јунајтед Групе
Телеком Србија је одбацио данас као неосноване и злонамерне информације Јунајтед Групе, власника СББ-а, да би гледаоци у дијаспори могли да остану без програма јавног сервиса јер је Телеком, који је добио право дистрибуције програма РТС-а, наводно вишеструко повећао цене
- Компанија Телеком Србија разматра све расположиве правне могућности за заштиту својих интереса поводом неоснованих и злонамерних навода Јунајтед Групе (Унитед Гроуп) у чијем власништву је и кабловски оператор СББ- поручују из Телекома у саопштењу.
Како наводе, из СББ-а су пласиране нетачне информације које угрожавају имиџ и пословање компаније Телеком Србија.
ОВО МОЖЕ ДА ВАМ ПРОМЕНИ ЖИВОТ! Најпожељнији послодавац у Србији тражи раднике - и не, не треба вам ,,дебела" веза
-У СББ-у наводе да би због одлуке РТС-а да права дистрибуције свог програма у иностранству прода домаћој компанији Телеком, гледаоци у дијаспори могли ускоро да остану без програма јавног сервиса, због, како наводе, вишеструко подигнутих цена од стране Телекома. На овај начин изнето је више нетачних информација - додају из Телекома.
СМЕЊЕН ДИРЕКТОР "ЛАСТЕ"! Радници штрајковали глађу! Наведени разлози смене!
Пре свега, како истичу, РТС није одлучио да права дистрибуције свог програма прода Телекому Србија, већ је Телеком Србија победио на јавном позиву, на који се СББ није ни пријавио, па је упитно ко жели, а ко не жели да дистрибуира програм Јавног сервиса.
- Такође, када је реч о цени, СББ тенденциозно замењује тезе. Желимо да истакнемо да је цена од 1,2 евра формирана за дистрибуцију РТС-ових програма тржишна, јер власници права и много мање гледаних канала наплаћују слично или више за дистрибуцију својих програма.
Важно је, додају из Телекома, да јавност зна да СББ своје канале продаје по цени од око два евра, док истовремено РТС-ове канале жели да плати по 33 пута нижој цени, иако су РТС-ови канали гледанији од канала СББ.
Националне пензије ће моћи и да се ОДУЗМУ! Ево како и коме
- Крајња цена, коју гледалац плаћа у овом случају не зависи од Телекома Србија, већ од провајдера чије услуге користи. На цену неког провајдера ка кориснику утиче и маржа коју провајдер одређује, а што је део његове пословне политике.
- Примера ради, ако наша цена ка одређеном провајдеру износи 1,2 евра по кориснику, док он ту исту услугу од крајњег корисника наплаћује око 15 евра, он тиме остварује значајну зараду. С тим у вези, јасно је да наша корекција цене, никако не може да буде кључни или директни фактор за повећање цена ка крајњем кориснику -наводи се у саопштењу Телекома Србија.