FERRARIJEVO VREME, VAŠ NOVAC: F12 od tri miliona evra
Izvorna varijanta ima snagu od 630 KS, dok će novi, jedinstvaeni primerak zahvaljujući sistemu regenerativnog kočenja jamačno biti i jači.
Ako pod premium automobilima podrazumevamo četvorotočkaše za koje kupci svesno plaćaju višu cenu, zbog reputacije koju konkretan proizvođač ima, kako onda da nazovemo one marke za koje je neko spreman da izdvoji čak tri miliona evra? Superpremium? Ili je u ovom slučaju ipak dovoljno samo reći - Ferrari.
Nissanov Concept 2020 kao nagoveštaj budućih modela (VIDEO)
Zapalio Lamborghini vozeći 400 km/č (VIDEO)
Mercedes predstavio motor za AMG GT (VIDEO)
Za zver koja napred ima prikačen znak crnog konja Erik Klepton je svojevremeno pružio 4.750.000 dolara, što je otprilike 3.5 miliona evra. Da bi se pridružili spisku vlasnika eksluzivnih primeraka koje je firma iz Maranela proizvela morali biste da imate neviđeno bogatog ujaka u Americi, izvanredan njuh za biznis ili da ste srećni koliko ste teški, pa da pronađete zakopano blago.
Nisci se pridružila F12 Berlinetta, tj. unikat koji će imati oznaku F12 TRS. Skraćenog gornjeg dela, sa crnim prugama koje daju na atraktivnosti i uvećanim izduvnim cevima, Berlinetta če biti nešto jeftinija od Kleptonovog primerka i stajaće tri miliona evra.
Standardan F12 pokreće 6.3 V12 motor sa snagom od 730 "konja", drugi po snazi u Ferrarijevom arsenalu (moćniji je jedino LaFerrari), a do stotke mu treba 3.1 sekunda. Unapređena TRS varijanta imaće instaliran sistem regenerativnog kočenja i pogona - KERS, pa se s pravom mogu očekivati performanse na nivou višem od izvorne verzije.
Ko voli nek izvoli.