FERRARIJEVO ВРЕМЕ, ВАШ НОВАЦ: Ф12 од три милиона евра
Изворна варијанта има снагу од 630 КС, док ће нови, јединстваени примерак захваљујући систему регенеративног кочења јамачно бити и јачи.
Ако под премиум аутомобилима подразумевамо четвороточкаше за које купци свесно плаћају вишу цену, због репутације коју конкретан произвођач има, како онда да назовемо оне марке за које је неко спреман да издвоји чак три милиона евра? Суперпремиум? Или је у овом случају ипак довољно само рећи - Ferrari.
Nissanov Цонцепт 2020 као наговештај будућих модела (ВИДЕО)
Запалио Lamborghini возећи 400 км/ч (ВИДЕО)
Мерцедес представио мотор за АМГ ГТ (ВИДЕО)
За звер која напред има прикачен знак црног коња Ерик Клептон је својевремено пружио 4.750.000 долара, што је отприлике 3.5 милиона евра. Да би се придружили списку власника екслузивних примерака које је фирма из Маранела произвела морали бисте да имате невиђено богатог ујака у Америци, изванредан њух за бизнис или да сте срећни колико сте тешки, па да пронађете закопано благо.
Нисци се придружила Ф12 Berlinetta, тј. уникат који ће имати ознаку Ф12 ТРС. Скраћеног горњег дела, са црним пругама које дају на атрактивности и увећаним издувним цевима, Berlinetta че бити нешто јефтинија од Клептоновог примерка и стајаће три милиона евра.
Стандардан Ф12 покреће 6.3 В12 мотор са снагом од 730 "коња", други по снази у Ferrarijevom арсеналу (моћнији је једино LaFerrari), а до стотке му треба 3.1 секунда. Унапређена ТРС варијанта имаће инсталиран систем регенеративног кочења и погона - КЕРС, па се с правом могу очекивати перформансе на нивоу вишем од изворне верзије.
Ко воли нек изволи.