Deklaracije su često nerazumljive
Prvi kontakt kupaca sa proizvodom ostvaruje se preko deklaracije, ali podaci koje proizvođači obično daju o kvalitetu, sastavu i nutritivnoj vrednosti za mnoge su nerazumnjivi.
Upravo to će biti tema istraživanja koje nastavljaju Asocijacija potrošača Srbije i IHIS Nutricionizam, a čiji će rezultati biti predstavljeni na trećem međunarodnom savetovanju ''Hrana, ishrana i zdravlje III'', koje će se održati u oktobru u Beogradu.
Istraživanje je osmišljeno kao anketa, a kako kaže menadžerka za bezbednost i kvalitet roba i usluga Lela Tasić, na osnovu dobijenih rezultata istraživanja biće moguće identifikovati u kom pravcu treba usmeriti edukaciju potrošača.
Kako piše ''Danas'', zaključci bi proizvođačima pomogli da uvide percepciju i da deklaraciju prilagode prosečnom kupcu.
Ukoliko znaju šta je to što prosečnog potrošača dovodi u nedoumicu, proizvođači dobijaju priliku da istaknu kvalitet svog proizvoda na način koji je lako razumljiv i prepoznatljiv njihovom konzumentu.