Декларације су често неразумљиве
Први контакт купаца са производом остварује се преко декларације, али подаци које произвођачи обично дају о квалитету, саставу и нутритивној вредности за многе су неразумњиви.
Управо то ће бити тема истраживања које настављају Асоцијација потрошача Србије и ИХИС Нутриционизам, а чији ће резултати бити представљени на трећем међународном саветовању ''Храна, исхрана и здравље ИИИ'', које ће се одржати у октобру у Београду.
Истраживање је осмишљено као анкета, а како каже менаџерка за безбедност и квалитет роба и услуга Лела Тасић, на основу добијених резултата истраживања биће могуће идентификовати у ком правцу треба усмерити едукацију потрошача.
Како пише ''Данас'', закључци би произвођачима помогли да увиде перцепцију и да декларацију прилагоде просечном купцу.
Уколико знају шта је то што просечног потрошача доводи у недоумицу, произвођачи добијају прилику да истакну квалитет свог производа на начин који је лако разумљив и препознатљив њиховом конзументу.