On je najmlađi milijarder u Africi, i ima OPASAN plan da pokori svetske brendove
Mohammed Dewji je najmlađi afrički milijarder, i želi da osvoji ovaj kontinent svojim brendovima.
Ima 40 godina, i očevo bogatstvo od 30 miliona, za 10 godina, pretvorio je u imperiju vrednu 1,5 milijardi dolara, koja u 11 zemalja sveta proizvodi u 30 industrijskih delatnosti. Njegov cilj je da na afričkom kontinentu pobedi globalnog lidera kada su gazirana, bezalkoholna pića u pitanju - Koka kolu.
- Imamo naš brend Mo Kolu, kojim ćemo se "suprostaviti" Koka-koli - kaže direktor MeTL grupe za Si-En-En.
Adut im je između ostalog što su pića koja proizvode 25 odsto jeftinija od ostalih. No nisu pića jedina u kojima ovaj 31. najbogatiji Afrikanac želi da osvoji tržište - dominantan je i u prehrambenim proizvodima. Zapošljava 28.000 ljudi, a planira da do 2018. taj broje bude neverovatnih 100.000 ljudi širom Afrike.