Он је најмлађи милијардер у Африци, и има ОПАСАН план да покори светске брендове
Mohammed Dewji је најмлађи афрички милијардер, и жели да освоји овај континент својим брендовима.
Има 40 година, и очево богатство од 30 милиона, за 10 година, претворио је у империју вредну 1,5 милијарди долара, која у 11 земаља света производи у 30 индустријских делатности. Његов циљ је да на афричком континенту победи глобалног лидера када су газирана, безалкохолна пића у питању - Кока колу.
- Имамо наш бренд Мо Колу, којим ћемо се "супроставити" Кока-коли - каже директор МеТЛ групе за Си-Ен-Ен.
Адут им је између осталог што су пића која производе 25 одсто јефтинија од осталих. Но нису пића једина у којима овај 31. најбогатији Африканац жели да освоји тржиште - доминантан је и у прехрамбеним производима. Запошљава 28.000 људи, а планира да до 2018. тај броје буде невероватних 100.000 људи широм Африке.