MENADŽER NOVAKA ĐOKOVIĆA: On je zbog Srbije UVEK BIO u nezavidnom polažaju
Možda zvuči preterano, ali on zaista želi da učini svet boljim mestom, rekao je Eduardo Artaldija.
Novak Đoković, najbolji teniser sveta, u ATP je već dugo, dugo, a put do vrha ni malo nije bio lak. Kao i uvek, no Novak je imao i jednu otežavajuću okolnost – zemlja iz koje je nije s kraja 90-tih prošlog veka i početkom ovog milenijuma donosila nikakav benefit. Kraj ere tenisa u kojoj su dominirali Sampras, Rafter, Beker, ranije Lendl, Vilandr i ostali majstori na vrh je izbacio tandem Federer – Nadal. Njih dvojica su s razvojem marketinga postali mamac za sponzore, dok je, recimo, po rečima Edoarda Artaldija, Novakovog menadžera, ovaj morao da „mlati i maše reketom da bi ga primetili“.
- Nole je od starta bio u nezavidnom položaju, jer dolazi iz siromašne zemlje pogođene ratovima. Nije mogao da računa na podršku kompanija iz svoje zemlje. Federer ima Kredit Svis, "Lind", "Juru", a Rafi pomažu mnoge španske kompanije... Imidž Srbije u svetu nije bio toliko dobar zbog ratova. Zato Novaku nije bilo lako u početku, jer je morao deset puta više da pokaže koliko je dobar na terenu i van njega kako bi postao interesantan kompanijama - pričao je Artaldi za "Sport 360", sportski list na engleskom jeziku iz Dubaija.
ĐOKOVIĆ O POBEDI NAD ROBREDOM: Skoro bez greške!
ATP DUBAI: Đoković lako preko Španca, imao je vremena i za egzibicije (VIDEO)
Italijanski menadžer je otkrio kako je došlo do saradnje sa "Uniklom".
- Ta kompanija je bila skroz van tenisa. Tokom Indijan Velsa 2011, posle zemljotresa koji je pogodio Japan, Nole je izašao na teren s porukom podrške japanskom narodu. Vlasnik "Unikloa" Tadaši Janai je video to na televiziji i pitao: "Ko je ovaj dečko?" Kada je čuo da pomaže deci, rekao je da ga želi za ambasadora kompanije. Ne zbog teniskih kvaliteta, već ljudskih. Zato i dan-danas sve kompanije koje rade s Noletom učestvuju i u njegovim humanitarnim aktivnostima.
Đoković veoma vodi računa koga reklamira.
- Možda zvuči preterano, ali on zaista želi da učini svet boljim mestom. To pokazuje ne samo kroz rad u Fondaciji. Traže ga mnoge kladinoničarske i poker kompanije, firme koje reklamiraju alkohol. Njegov odgovor je uvek isti: "Mogu da mi ponude milijarde dolara, ali ja imam odgovornost kao svetski broj jedan u tenisu. Poruka koju šaljem ljudima ne sme da bude pogrešna."