МЕНАЏЕР НОВАКА ЂОКОВИЋА: Он је због Србије УВЕК БИО у незавидном полажају
Можда звучи претерано, али он заиста жели да учини свет бољим местом, рекао је Едуардо Арталдија.
Новак Ђоковић, најбољи тенисер света, у АТП је већ дуго, дуго, а пут до врха ни мало није био лак. Као и увек, но Новак је имао и једну отежавајућу околност – земља из које је није с краја 90-тих прошлог века и почетком овог миленијума доносила никакав бенефит. Крај ере тениса у којој су доминирали Сампрас, Рафтер, Бекер, раније Лендл, Виландр и остали мајстори на врх је избацио тандем Федерер – Надал. Њих двојица су с развојем маркетинга постали мамац за спонзоре, док је, рецимо, по речима Едоарда Арталдија, Новаковог менаџера, овај морао да „млати и маше рекетом да би га приметили“.
- Ноле је од старта био у незавидном положају, јер долази из сиромашне земље погођене ратовима. Није могао да рачуна на подршку компанија из своје земље. Федерер има Кредит Свис, "Линд", "Јуру", а Рафи помажу многе шпанске компаније... Имиџ Србије у свету није био толико добар због ратова. Зато Новаку није било лако у почетку, јер је морао десет пута више да покаже колико је добар на терену и ван њега како би постао интересантан компанијама - причао је Арталди за "Спорт 360", спортски лист на енглеском језику из Дубаија.
ЂОКОВИЋ О ПОБЕДИ НАД РОБРЕДОМ: Скоро без грешке!
АТП ДУБАИ: Ђоковић лако преко Шпанца, имао је времена и за егзибиције (ВИДЕО)
Италијански менаџер је открио како је дошло до сарадње са "Униклом".
- Та компанија је била скроз ван тениса. Током Индијан Велса 2011, после земљотреса који је погодио Јапан, Ноле је изашао на терен с поруком подршке јапанском народу. Власник "Униклоа" Тадаши Јанаи је видео то на телевизији и питао: "Ко је овај дечко?" Када је чуо да помаже деци, рекао је да га жели за амбасадора компаније. Не због тениских квалитета, већ људских. Зато и дан-данас све компаније које раде с Нолетом учествују и у његовим хуманитарним активностима.
Ђоковић веома води рачуна кога рекламира.
- Можда звучи претерано, али он заиста жели да учини свет бољим местом. То показује не само кроз рад у Фондацији. Траже га многе кладиноничарске и покер компаније, фирме које рекламирају алкохол. Његов одговор је увек исти: "Могу да ми понуде милијарде долара, али ја имам одговорност као светски број један у тенису. Порука коју шаљем људима не сме да буде погрешна."