Oni su PROFESIONALNI KUMOVI i to debelo naplaćuju!
Kumovanje ili brendiranje, prosudite sami.
Nekada je deci ime birao kum, dok sada to čine timovi stručnjaka koji, uz sve ostalo što podrazumeva smišljanje jednog imena sprovode čak i istorijsku analizu kako bi se utvrdilo da se ime kroz istoriju nije provlačilo u negativnom kontekstu ili da ga nisu pratile bilo kakve otežavajuće okolnosti.
Njima je prosečna plata 84.000 dinara, i to u Srbiji, ali dobiti ovaj posao je vrlo teško
Roditelji kojima smišljanje detetovog imena predstavlja stres ovaj problem rešavaju angažovanjem stručnjaka koji im pomažu da odaberu ime koje će njihove mališane predstaviti u 'uspešnom, popularnom, kulturološki prihvatljivom' svetlu, ali jednako tako i garantovati da njihova 'Sara' nije jedna od sedam Sara u razredu.
Da svaka ideja može postati unosan posao potvrđuje i jedna švajcarska firma koja ovakvo 'brendiranje' naplaćuje čak 25. 000 evra.
RADITE NA REČNOM KRUZERU OVOG LETA: Mesečna zarada i do 2500 evra plus bakšiš
Marc Hauser, šef kompanije, izjavio je da bi njegovo sopstveno ime, prema kriterijumima koje njegova firma primenjuje u radu sa klijentima, bilo isključeno s popisa poželjnih imena za decu radi povezanosti sa Marsom, rimskim bogom rata.