Они су ПРОФЕСИОНАЛНИ КУМОВИ и то дебело наплаћују!
Кумовање или брендирање, просудите сами.
Некада је деци име бирао кум, док сада то чине тимови стручњака који, уз све остало што подразумева смишљање једног имена спроводе чак и историјску анализу како би се утврдило да се име кроз историју није провлачило у негативном контексту или да га нису пратиле било какве отежавајуће околности.
Њима је просечна плата 84.000 динара, и то у Србији, али добити овај посао је врло тешко
Родитељи којима смишљање дететовог имена представља стрес овај проблем решавају ангажовањем стручњака који им помажу да одаберу име које ће њихове малишане представити у 'успешном, популарном, културолошки прихватљивом' светлу, али једнако тако и гарантовати да њихова 'Sara' није једна од седам Сара у разреду.
Да свака идеја може постати уносан посао потврђује и једна швајцарска фирма која овакво 'брендирање' наплаћује чак 25. 000 евра.
РАДИТЕ НА РЕЧНОМ КРУЗЕРУ ОВОГ ЛЕТА: Месечна зарада и до 2500 евра плус бакшиш
Марц Хаусер, шеф компаније, изјавио је да би његово сопствено име, према критеријумима које његова фирма примењује у раду са клијентима, било искључено с пописа пожељних имена за децу ради повезаности са Марсом, римским богом рата.