NOVA CORSA: Bez magle na staklima, a kabina - topla za minut (FOTO)
Dani postaju kraći, a temperatura polako opada. Vožnja u zimskim mesecima često podrazumeva nepredvidive uslove na putu, manji komfor i povećan rizik po bezbednost. Tu nastupaju Opelova vozila, sa novim funkcijama.
Nove funkcije nisu dostupne samo u modelima srednje veličine; pametna rešenja od sada nudi i Opel Corsa. Therma Tec vetrobran i bi-ksenonska svetla sama blokiraju led i izmaglicu na staklima, pa više nećete morati da mrzete prste skidajući zaleđenu vlagu.
„Pobrinuli smo se da vozači Opela mogu bezbedno i zadovoljno da putuju tokom cele godine čak i u manjim, pristupačnijim vozilima kao što je nova Corsa. Prema tome, ona nudi brojne „inteligentne“ tehnologije koje se sreću uglavnom na vozilima iz viših klasa", kaže Peter Kristijan Kispert, potpredsednik Odeljenja za prodaju nemačke kompanije.
Novo ThermaTec vetrobransko staklo garantuje čistu sliku bez leda. Jednim pritiskom na dugme, zamagljenje i led nestaju, a isto važi i za zadnje staklo i bočne retrovizore. Unutrašnji retrovizor ima automatsko smanjenje odsjaja i automatski se zatamnjuje čim neko vozilo dospe u vozačevo vidno polje , što je vrlo korisno prilikom noćne vožnje.
U novoj Corsi instaliran je program elektronske stabilnosti ESP Plus i sistem kontrole vuče Traction Control TCPlus koji nadzire rad motora i kočnica. Zajedno sa ABS sistemom i standardnom stabilizacijom u krivinama i pomoći pri kočenju, svi ovi elementi omogućavaju maksimalnu uzdužnu stabilnost.
Kao i njen prethodnik, nova Corsa dolazi sa upravljačem i sedištima sa grejanjem, pa se kabina zagreje za samo minut. Po želji je dostupno i dodatno pomoćno grejanje sa daljinskom kontrolom i podesivim vremenskim brojačem.
Sve ove funkcije i uređaju, kao i ksenonski farovi čiji se snop automatski prilagođava različitim vremenskim uslovima i situacijama na putu, nisu namenjeni isključivo za Corsu. Astra, Insignia, Mokka i Zafira Tourer će takođe biti "blagosloveni" pomenutim elementima
Zatim, Mokka i Insignia Country Tourer imaju i prilagodljivi pogon na sva četiri točka, a u roku od nekoliko sekundi moguće je prebacivanje sa prednje vuče na četvornu.