НОВА ЦОРСА: Без магле на стаклима, а кабина - топла за минут (ФОТО)
Дани постају краћи, а температура полако опада. Вожња у зимским месецима често подразумева непредвидиве услове на путу, мањи комфор и повећан ризик по безбедност. Ту наступају Опелова возила, са новим функцијама.
Нове функције нису доступне само у моделима средње величине; паметна решења од сада нуди и Опел Цорса. Therma Тец ветробран и би-ксенонска светла сама блокирају лед и измаглицу на стаклима, па више нећете морати да мрзете прсте скидајући залеђену влагу.
„Побринули смо се да возачи Опела могу безбедно и задовољно да путују током целе године чак и у мањим, приступачнијим возилима као што је нова Цорса. Према томе, она нуди бројне „интелигентне“ технологије које се срећу углавном на возилима из виших класа", каже Петер Кристијан Кисперт, потпредседник Одељења за продају немачке компаније.
Ново ThermaTec ветробранско стакло гарантује чисту слику без леда. Једним притиском на дугме, замагљење и лед нестају, а исто важи и за задње стакло и бочне ретровизоре. Унутрашњи ретровизор има аутоматско смањење одсјаја и аутоматски се затамњује чим неко возило доспе у возачево видно поље , што је врло корисно приликом ноћне вожње.
У новој Цорси инсталиран је програм електронске стабилности ЕСП Плус и систем контроле вуче Трацтион Цонтрол ТЦПлус који надзире рад мотора и кочница. Заједно са АБС системом и стандардном стабилизацијом у кривинама и помоћи при кочењу, сви ови елементи омогућавају максималну уздужну стабилност.
Као и њен претходник, нова Цорса долази са управљачем и седиштима са грејањем, па се кабина загреје за само минут. По жељи је доступно и додатно помоћно грејање са даљинском контролом и подесивим временским бројачем.
Све ове функције и уређају, као и ксенонски фарови чији се сноп аутоматски прилагођава различитим временским условима и ситуацијама на путу, нису намењени искључиво за Цорсу. Астра, Инсигниа, Mokka и Зафира Тоурер ће такође бити "благословени" поменутим елементима
Затим, Mokka и Инсигниа Country Тоурер имају и прилагодљиви погон на сва четири точка, а у року од неколико секунди могуће је пребацивање са предње вуче на четворну.