ISTROŠEN IMIDŽ: Poznati brend razočarao
Matično društvo Pume, kompanija Kering, ima problema sa luksuznom markom Guči zbog manjih prihoda od prodaje nego što se očekivalo.
Prihodi Keringa u prva tri meseca porasli su za 11,4 posto na 2,7 milijardi evra. Rast je posledica slabijeg kursa evra. Prilagođena valutnim efektima, prodaja Keringa pala je 0,6 posto, piše SEEbiz.
Puma, svetski broj tri u sportu, nakon Nikea i Adidasa, povećala je prodaju za 13 posto, na 825 miliona evra. Prilagođen valutnim efektima, rast je iznosio 4,5 posto, dok su analitičari očekivali rast od svega 2 posto. Rast je rezultat dobre Keringove prodaje obuće. U prvom kvartalu Guči je iskazao pad od 8 posto.
Analitičari su očekivali bolje performanse, posebno vodećeg Gučija. Prema posmatračima, grupa se previše širila sa svojim trgovinama i ima istrošen imidž.