ИСТРОШЕН ИМИЏ: Познати бренд разочарао
Матично друштво Пуме, компанија Керинг, има проблема са луксузном марком Гучи због мањих прихода од продаје него што се очекивало.
Приходи Керинга у прва три месеца порасли су за 11,4 посто на 2,7 милијарди евра. Раст је последица слабијег курса евра. Прилагођена валутним ефектима, продаја Керинга пала је 0,6 посто, пише СЕЕбиз.
Пума, светски број три у спорту, након Никеа и Адидаса, повећала је продају за 13 посто, на 825 милиона евра. Прилагођен валутним ефектима, раст је износио 4,5 посто, док су аналитичари очекивали раст од свега 2 посто. Раст је резултат добре Керингове продаје обуће. У првом кварталу Гучи је исказао пад од 8 посто.
Аналитичари су очекивали боље перформансе, посебно водећег Гучија. Према посматрачима, група се превише ширила са својим трговинама и има истрошен имиџ.