Weekend Media Festival: Najveća regionalna komunikacijska industrija
Zagreb - Sedmi Weekend Media Festival, koji se održava od 18. do 21. septembra u festivalskom prostoru stare Fabrike duvana u Rovinju, donosi izrazito bogat program predavanja, panela, radionica i prezentacija. Ipak, Weekend je ove godine mnogo više od konferencije, on je mesto okupljanja svih koji imaju nove poslovne ideje i žele da ih ostvare na regionalnom tržištu.
„Svake godine na Weekendu se sklapaju novi poslovi. Svakako treba iskoristiti priliku koju pruža Weekend, a to je da u ležernoj atmosferi možeš doći do svakog koji nešto znači u regionalnoj komunikacijskoj industriji. Naravno, neizostavna je i dobra zabava“, najavljuje direktor festivala Tomo Ricov.
Panela i predavanja na Weekendu je mnogo, jer festival pokriva velik broj područja, ističe direktor programa Nikola Vrdoljak. „Cilj nam je da omogućimo svakome da doživi Weekend na svoj način. Weekend ima mnogo lica i sami birate koje vam odgovara. Personalizujte svoj festival“, poručuje Vrdoljak svima koji će ove godine doći u Rovinj.
Uz već najavljene intrigantne panele "Otići ili ostati", "Zašto finansiramo startape?" i "Mad Men vs. Math Men", veliki interes sigurno će izazvati rasprave o novinarskim i medijskim temama. Dugogodišnji novinari i urednici će na panelu "Što je ostalo od novinarstva u Hrvatskoj?" pokušati da odgovore na pitanje koji su ključni uzroci propadanja profesije, kakvo će novinarstvo preživeti i može li uopšte preživeti. Urednici informativnih programa televizija iz regiona će na panelu "Zaustavite Reuters" raspravljati o tome koliko vesti nam zapravo treba, o broju kanala i informacija s obzirom na veličinu tržišta, gledanosti kablovskih televizija i o tome ciljaju li svi na istu publiku.
Jedan od zanimljivijih inostranih predavača ove je godine Skot Morison, koji će otkriti šest ključnih stvari koje je naučio radeći za neke od najvećih svetskih kultura kao što su „Just Do It“, „Nothing is Impossible“ i „Only the Brave“. Morison stiže u Rovinj neposredno nakon izlaska nove marketinške hit knjige “Hacker, Maker, Teacher, Thief: Advertising’s Next generation”, kojoj je koautor, kao član Creative Social grupe svetskih kreativnih direktora i osnivača biznisa.
Posetioci će imati mogućnost da učestvuju u čak devet radionica, namenjenih prvenstveno klijentima, koji će tako imati priliku da vide kako agencije funkcionišu iznutra. Radionicu pod nazivom "Komunikacija s pola mozga" vodiće Vanja Blumenšajn i Iva Kaligarić iz agencije Señor, a cilj im je da pokažu kako da kreiraju komunikaciju koristeći i kreativnu desnu i racionalnu levu polovinu mozga. Radionicu o content marketingu vodi agencija Jasno & Glasno, koja je sličnu radionicu organizovala i pre dve godine. Kako danas većina ipak zna što je content marketing, fokus ovogodišnje radionice biće na primerima najboljih rešenja za domaća i inostrana tržišta, najavljuje Ana Penović iz agencije Jasno & Glasno.
Konsultantska kompanija 52:HOURS organizuje radionicu o brend strategijama u najširem smislu, a kompanija Broj 42 će održati radionicu na temu pripreme prezentacije i procene prikupljenih ponuda za izradu korporativnih web stranica i demistifikovati termine poput sitemap, infoarhitektura, wireframe, frontend i slično.
Treću godinu zaredom, Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regiona, za koju prijave traju do 1. septembra, a za više informacija posetite www.balcannes.com.
Ponovo će biti dodeljene i nagrade SoMo Borac za najbolje projekte u društveno-mrežnom i mobilnom svetu. Prijave traju do 5. septembra na www.somoborac.com. Weekend će i ove godine za 300 studenata iz celog regiona omogućiti praćenje svih predavanja, panela i prezentacija bez plaćanja kotizacije kako bi učesnici mogli da steknu dragocena znanja o modernom poslovanju i komunikacijskoj industriji.
Prijave za ovogodišnji festival već su započele na www.weekendmediafestival.com