Fejsbukov ugled je pretrpeo OZBILJAN UDARAC! Mladi masovno brišu profile sa društvene mreže!
Izgubili su poverenje!
Problemi i nevolje s kojima se već mesecima suočava najveća društvena mreža na svetu negativno su se odrazili na način na koji je ljudi koriste.
LAGANJE KUPACA I JOŠ VIŠE: Epl vredi milijarde dolara, a neverovatno koliko je puta ZABRLJAO! VIDEO
Istraživanje koje je nedavno obavila u Sjedinjenim Državama organizacija "Pew Research Center" imalo je cilj da otkrije da li su se stavovi ispitanika prema Fejsbuku promenili nakon niza skandala, od uticaja na američke predsedničke izbore 2016. godine do skandala s kompanijom "Cambridge Analytica", nakon kojeg je pokrenuta kampanja "Delete Facebook".
Ova rečenica u MEJLOVIMA najviše IRITIRA primaoca: Potrudite se da je izbegnete!
Reklo bi se da je odgovor potvrdan. Rezultati istraživanja sprovedenog na 4.594 odrasle osobe u SAD-u između 29. maja i 11. juna ove godine ukazuju kako je uticaj niza skandala imao značajne posledice na to kako se ljudi odnose prema ovoj društvenoj mreži.
Tokom proteklih 12 meseci 54 posto ispitanika menjalo je postavke privatnosti, 42 posto napravilo je pauzu od korišćenja Fejsbuka na bar nekoliko nedelja, dok je 26 posto obrisalo aplikaciju za Fejsbuk. Ukupno gledano, 74 posto korisnika Fejsbuka preduzelo je bar jednu od opisanih aktivnosti.
Da li želite VIŠE LAJKOVA? Evo kad je najbolje vreme za post na Instagramu!
Pritom, politička uverenja nisu igrala značajnu ulogu: to su podjednako činili i pobornici Demokratske i Republikanske stranke. Međutim, životno doba je bilo bitno. Mlađe osobe bile su sklonije preduzimanju akcije. Čak 44 posto ispitanika starih između 18 i 29 godina tvrdi kako je obrisalo aplikaciju za Fejbuk. Tek 12 posto starijih od 65 učinilo je isto.
KRENULI STE U VEZU? Ova aplikacija će vam reći koliko će to potrajati
Naravno, rezultate istraživanja ne treba koristiti za zaključivanje o celokupnoj populaciji Fejsbuka, koja trenutno broji 2,2 milijarde korisnika. Ne samo što je obuhvatilo srazmerno mali broj korisnika već je pokrilo samo područje Sjedinjenih Država.
Ipak, istraživanje ukazuje na to kako je Fejsbukov ugled pretrpeo ozbiljan udarac, naročito među mlađom populacijom!