Фејсбуков углед је претрпео ОЗБИЉАН УДАРАЦ! Млади масовно бришу профиле са друштвене мреже!
Изгубили су поверење!
Проблеми и невоље с којима се већ месецима суочава највећа друштвена мрежа на свету негативно су се одразили на начин на који је људи користе.
ЛАГАЊЕ КУПАЦА И ЈОШ ВИШЕ: Епл вреди милијарде долара, а невероватно колико је пута ЗАБРЉАО! ВИДЕО
Истраживање које је недавно обавила у Сједињеним Државама организација "Pew Research Центер" имало је циљ да открије да ли су се ставови испитаника према Фејсбуку променили након низа скандала, од утицаја на америчке председничке изборе 2016. године до скандала с компанијом "Цамбридге Analytica", након којег је покренута кампања "Делете Facebook".
Ова реченица у МЕЈЛОВИМА највише ИРИТИРА примаоца: Потрудите се да је избегнете!
Рекло би се да је одговор потврдан. Резултати истраживања спроведеног на 4.594 одрасле особе у САД-у између 29. маја и 11. јуна ове године указују како је утицај низа скандала имао значајне последице на то како се људи односе према овој друштвеној мрежи.
Током протеклих 12 месеци 54 посто испитаника мењало је поставке приватности, 42 посто направило је паузу од коришћења Фејсбука на бар неколико недеља, док је 26 посто обрисало апликацију за Фејсбук. Укупно гледано, 74 посто корисника Фејсбука предузело је бар једну од описаних активности.
Да ли желите ВИШЕ ЛАЈКОВА? Ево кад је најбоље време за пост на Инстаграму!
Притом, политичка уверења нису играла значајну улогу: то су подједнако чинили и поборници Демократске и Републиканске странке. Међутим, животно доба је било битно. Млађе особе биле су склоније предузимању акције. Чак 44 посто испитаника старих између 18 и 29 година тврди како је обрисало апликацију за Фејбук. Тек 12 посто старијих од 65 учинило је исто.
КРЕНУЛИ СТЕ У ВЕЗУ? Ова апликација ће вам рећи колико ће то потрајати
Наравно, резултате истраживања не треба користити за закључивање о целокупној популацији Фејсбука, која тренутно броји 2,2 милијарде корисника. Не само што је обухватило сразмерно мали број корисника већ је покрило само подручје Сједињених Држава.
Ипак, истраживање указује на то како је Фејсбуков углед претрпео озбиљан ударац, нарочито међу млађом популацијом!