ДОБИЈАЈУ КОНКУРЕНЦИЈУ: Генесис ГВ80 није уопште за шалу
Топ изгледа...
Корејски произвођач премијум аутомобила објавио је фотографије и техничке детаље свог првог СУВ-а.
Генесис ГВ80 дебитовао је као концептни аутомобил пре готово три године на њујоршком ауто-салону. Концепт из 2017. настао је у сарадњи дизајнерских студија из Кореје, Америке и Немачке, а продукцијска верзија мање-више је задржала стилске карактеристике тог возила.
На првим фотографијама серијске верзије ГВ80 које је објавио произвођач види се доминантна маска хладњака на предњем делу возила и такнки ЛЕД фарови. ЛЕД технологија присутна је и на задњим светлосним групама, док унутрашњост карактеришу минималистички дизајн и луксузни материјали од коже, алуминијума и дрвета.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/11/22/tesla_model_3.jpg?itok=bZsVxRVC)
СВАКА ЧАСТ: Почиње испорука аутомобила направљених у КИНИ
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/322742/profimedia-0169662974.jpg?itok=z0uXI2_X)
ПРЕСЕКЛИ: Ова европска држава планира да ЗАБРАНИ "бензинце" и "дизелаше" до 2030. године
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2017/03/26/profimedia-0168070517.jpg?itok=pshJwb5K)
СПРЕМАЈУ ИЗНЕНАЂЕЊА: КИА Соренто добија хибридни погон, стиже и концепт Имагине
Широка централна конзола јасно раздваја позиције возача и сувозача, а врх командне табле резервисан је за широки екран мултимедијалног система. Вентилациони отвори су дискретно уклопљени у предњу конзолу аутомобила, а команде клима-уређаја представљају комбинацију физичких точкића и тастера осетљивих на додир.
Генесис ГВ80 постављен је на механичку платформу са задњим погоном, док је погон на сва 4 точка доступан као опција.
Произвођач за сада није објавио податке о моторима, али процурели су детаљи погонских јединица за домаће тржиште.
На почетку продаје у Кореји, ГВ80 покретаће 3.0-литарски В6 турбо-дизел са 278 КС (205 kW) и 590 Нм, упарен са 8-брзинским аутоматиком. Ова верзија убрзаваће 0-100 км/х за 6,8 с.
Нешто касније очекује се 4-цилиндарски 2.5-литарски турбо-бензинац са 304 КС (224 kW) и 422 Нм. Аутомобил ће до стотке стизати за 6,9 с. У врху понуде ће се наћи 3.5-литарски В6 турбо-бензинац са 380 КС (279 kW) и 520 Нм, а ова верзија ГВ80 од 0 до 100 км/х убрзаваће за 5,7 с.
У плану је да Генесисов први СУВ у продајне салоне стигне у јануару, и то најпре у Јужној Кореји, док би се на осталим светским тржиштима у продаји нашао касније током 2020.