НАСТАВЉА СЕ ОФАНЗИВА: Новим моделом на јапанско тржите
Решили су да се врате у Јапан...
У почетку ће у Земљи излазећег сунца понудити три модела, укључујући Цорсу.
Опел ће наставити своју тренутну извозну офанзиву повратком на важно, јапанско тржиште.
Почевши од следеће године, бренд ће лансирати три модела у свом првом кораку: Цорсу, која ће у Јапану можда имати другачији назив, мултифункционални Цомбо Лифе и компактни СУВ Грандланд X.
Ово су ЧЕСТЕ НАВИКЕ ВОЗАЧА - а нисте свесни да оне УНИШТАВАЈУ ваш ауто!
Овај АУДИ је скупљи од ЛАМБОРГИНИЈА, а кад погледате видео, биће вам јасно и ЗАШТО!
Остали модели биће лансирани касније.
-Јапанско тржиште аутомобила једно је од највећих на свету. Опел има одличну репутацију као немачки бренд. Стога је наш повратак у Јапан веома важан корак ка значајном повећању нашег извоза-", рекао је генерални директор Опела, Михаел Лошелер.
У Јапану ће Опел бити део Националне продајне организације ПСА групе и моћи ће да користи инфраструктуру на терену и стручно особље ове француске групације, што уелико олакшава повратак на јапанско тржиште.
До сада је ПСА група у Јапану заступљена са маркама Peugeot, Цитроен и ДС Аутомобилес и продала је више од 15.600 возила у 2019.години.
Лансирање бренда Опел ће помоћи ПСА групи да прошири своју понуду у Јапану и привуче нове купце, кажу у француској компанији.
Јапански купци такође ће имати користи од Опелове "електричне офанзиве". Они ће моћи да бирају између мотора са унутрашњим сагоревањем и електрификованог погона, јер ће Цорса такође бити доступна у чисто електричној верзији, док ће Грандланд X бити доступан и као плуг-ин хибрид.
У наредним месецима бренд ће изградити дилерску мрежу у већим градовима земље, која ће се касније проширити
Свеобухватна извозна офанзива један је од стубова стратешког плана Опел / Vaukhall ПАЦЕ! Циљ је да до средине 2020-их, на тржишта изван Европе оде више од десет одсто Опелове продаје.
Да би то постигао, бренд јача своје присуство на извозним тржиштима у Азији, Африци и Јужној Америци, где је већ присутан и улази на више од 20 нових извозних тржишта до 2022. Последњи примери укључују повратак у Русију, као и улазак на тржишта Колумбије и Еквадора.