НОВО ЛИЦЕ НАЈСНАЖНИЈЕ ШКОДЕ: Нова Октавија РС врло је моћна и привлачна
Перформансе које ће одушевити многе.
Пре непуна два месеца Шкода је показала свој освежени бестселер Октавију, а сада путем службених страница на интернету на увид дала и како та освежења изгледају на РС верзијама модела. Познате су и техничке карактеристике најснажније Шкоде.
Динамичност дизајна предњег дела наглашавају шира решетка хладњака мотора која допире до "разломљених" предњих светала и шири усисници ваздуха који изгледом подсећају на пчелиње саће у редизајнираним браницима, док за исто на стражњем крају возила брину спојлери, моћни црни дифузор, али и црвена рефлектирајућа линија изнад њега.
То су само неке од визуелних новости које поткрепљује и низ РС украса аутомобила који је у односу на претходника нижи 15 милиметара и који има 30 милиметара шири размак између стражњих точкова. Стандардна величина алуминијумских фелни од 17 цола може уз надоплату да буде замењена оним од 18 и 19 на аутомобилу који изненађење скрива и испод поклопца мотора.
Како одледити шофершајбну за пар секунди (ВИДЕО)
pic.twitter.com/YeZB07ADvW— ФикоР (@FikoR87) Децембер 23, 2016
Новост је да најновији РС модел располаже са 2-литреним турбо четвероцилиндарским ТСИ бензинцем од 230 КС што представља пораст од 10 КС због чега је ова Октавија РС и најснажнија досад. Окретни момент од 350 Нм између 1500 и 4600 о/мин, убрзање до 100 км/х за 6,7 секунди и електронички ограничена брзина на 250 км/х бројке су које настављају техничке податке. Мењач је 6-степени ручни (опција је и 6-степени ДСГ), а погон на предњим точковима.
Што се дизелске верзије тиче и даље говоримо о 2-литреном ТДИ мотору који развија 184 КС, а до "стотке" стиже за 7,9 секунди уз максималну брзину од 232 км/х.
pic.twitter.com/awtOFDxM7J— ФикоР (@FikoR87) Децембер 23, 2016