Прве слике нове Опел Mokke
Новитет...
У Опелу и Vauxhallu су још прошле године престали са производњом мањег crossovera Mokka X, који је од почетка продаје 2012. пласиран у око 900.000 примерака (од чега само на британском тржишту више од 200.000 примерака).
Наследник је сада пред нама, дакле - Опел Mokka. Уз званичне фотографије иду и прве информације а оне кажу да се нова Mokka базира на ЦМП / е-ЦМП платформи из ПСА групације, што омогућава гаму конвенционалних мотора (бензинаца и дизелаша), али и потпуно електричну верзију названу Mokka-e.
ОДГОВОР НА ДУГО ПОСТАВЉАНО ПИТАЊЕ Зашто ниједан нови Волво не може ићи брже од 180 км/х
ЗВЕР ЈЕ НЕМОЋНА Ауди запливао кроз подвожњак – "кватро" не ради под водом (ВИДЕО)
Гама СУС мотора је позната из братских модела ДС3 Crossback и Peugeot 2008 (бензинци 1.2 PureTech 100, 130 и 155КС, као и Блуе ХДИ дизелаши 100 и 130КС), а биће доступан и 8-степени аутоматски мењач. Међутим, у овој генерацији неће бити погона на сва четири точка.Што се тиче електричне Mokke, овде се за погон брине електромотор са 100 kW/136KS и 260 Нм, док са једним пуњењем батерија од 50 kWh аутономија износи 322 км.
Треба рећи да је нова Mokka са својих 415 цм за 12 цм краћа од старог модела али и да је међуосовинско растојање практично исто - 256 цм. Овде и податак да је запремина пртљажника 350 литара (само 6 литара мање него раније).
Уз нову платформу и богату гаму мотора, значајно модернији стајлинг и нове технологије, нова Mokka доноси и унапређену унутрашњост са дигиталним инструментима (до 12 инча) и модерним инфотаинмент системом (од 7 до 10 инча, у зависности од верзије).У ранијем саопштењу се наводи и да је захваљујући употреби челика велике чврстоће, тежина возила мала, а стабилност каросерије велика. Нова Mokka је наиме и до 120 килограма лакша од претходног модела, са готово истим међуосовинским растојањем и димензијама гума. Такође, уз електричну Mokku, батерије се уграђују дубоко у под возила, што снижава тежиште и истовремено повећава торзијску чврстину за додатних 30 процената.
Више детаља нас међутим тек очекује.