РЕДИЗАЈНИРАНИ ФИЈАТ: Следеће године стиже Типо са новим моторима
Следеће године на јесен стиже...
Италијански ФИАТ ће се у 2020. фокусирати на електрификацију своје гаме, али ће стићи и редизајнирани модел Типо.
Типо ће пре свега добити нове ЛЕД фарове и бранике, унапређен ентеријер са 10,25-инчним мултимедијалним екраном, бројним безбедносним системима, али и дуго очекиване нове моторе.
У плану су нови 1,0-литарски турбо-бензински Firefly у верзијама са 100 и 120 КС, а вероватно и 1,3-литарски агрегат са 150 КС у Спорт верзији.
НОВИНА: Опел Цорса Ф стигла у СРБИЈУ - шеста генерација! (ФОТО)
ПОЛОВНИ, А ПОУЗДАНИ: Ево који аутомобили су сврстани у ову листу, а коштају мање од 5.000 евра
У понуди ће и даље бити и 1,6-литарски турбо-дизел МЈТ са 120 КС, а још нема информација о увођењу мањег 1,3. МЈТ.
Типо ће вероватно добити и хибридни погон са 12В и 48В системом базираним на Firefly моторима.
"Освежени" Типо би требало да се појави на јесен следеће године, а у продаји ће бити од децембра.
Иако Типо бележи пад продаје на средини свог животног циклуса, у ФИАТ-у и даље верују да је способан да оствари добре резултате на тржишту у Ц сегменту.
Нови Типо је дебитовао 2015, а италијански медији очекују да ће остати на тржишту до 2024. ФЦА је већ најавио инвестицију од 200 милиона евра у унапрежење производног погона у фабрици Тофаш у Турској где се прави.
У ФИАТ-у очекују да редизајнирани Типо својом приступачном ценом покупи део "колача" и у Б сегменту до доласка новог Пунта планираног за 2021.
Након што следеће године престане производња Алфа Ромео Giuliette, Типо ће бити једини италијански представник у Ц сегменту, не рачунајући кросовере.
То је додатни адут ФИАТ-а у добру продају Типа поучени искуством са Ланциом Ypsilon која бележи рекордне резултате откако је остала усамљена у Б сегменту повлачењем Пунта и АР Мито модела.
Међутим, ФИАТ ће морати да направи нову продајну стратегију и пре свега размотри ценовни ранг свог "Голфа" јер са постојећим ценовником не може да се носи са конкурентима у "приступачном" сектору као што је Dacia.