Стигао је нови Ауди РС3 са 400 "коња" (ФОТО)
Немачки произвођач објавио је фотографије и техничке детаље нове најснажније верзије свог компактног модела.
Online премијером модела РС3 Спортбацк и РС3 Седан, Ауди је заокружио понуду нове генерације А3.
Два аутомобила имају још агресивнији дизајн у односу на претходнике, а испод хаубе се и даље налази 5-цилиндарски 2.5-литарски турбо-бензинац.
Дизајн спољашњости карактерише нови ЛЕД "потпис" фарова и стоп светала, као и велики усмеривачи ваздуха на предњем бранику.
Посебна посластица су тамне 19-инчне алу фелне са Pirelli П Зеро Трофео Р пнеуматицима.
Као што то и доликује једном оваквом моделу, задњи део возила красе масивни дифизор и велики завршеци РС Спорт издувног система.
Са друге старне, ентеријер је оплемењен Алцантаром и спортским црвеним детаљима, а команднатабла је потпуно дигитализована са два екрана, 12,3-инчним дисплејом на инструмент табли и централним екраном мултимедијалног система дијагонале10,2 инч.
Испод хаубе је задржан 2.5-литарски ТФСИ са пет цилиндара који у РС3 Спортбацк и Седан производи равно 400 коњских снага (294 kW), доступних 5.600-7.000 обртаја.
Максимални обртни момент износи 500 Нм и на располагању је возачу 2.250-5.600 о/мин. То је за 20 Нм више него код претходне генерације.
Снага се преноси на сва 4 точка помоћу унапређеног аутоматизованог 7-степеног мењача са двоструким квачилом.
Ауди наводи да обе РС3 верзије из места до стотке убразавају за 3,8 секунди, што је за 0,3 с бољи резултат у поређењу са одлазећом генерацијом.
Максимална брзина електронски је ограничена на 250 на сат, али се лимит може подићи на 280 или чак 290 км/х, у случају опционог РС Dynamic пакета.
Нови Ауди РС3 стиже у европске продајне салоне у августу.
Препоручена почетна цена је 60.000 евра за Спортбацк, односно 62.000 евра за Седан варијанту.