ТОЈОТА НЕ ОДУСТАЈЕ: Спремају још један градски модел (ФОТО)
Спремају трећу генерацију...
Директор Toyota Европе Јохан ван Зил потврдио је да компанија спрема трећу генерацију малог градског модела Aygo.
Јапански гигант и француска ПСА групација су прошле године најавили прекид заједничке производње градских модела Aygo, Ц1 и 108 у Чешкој.
Toyota ће од 1. јануара 2021. бити самостални власник погона у Колину чији је капацитет 300.000 јединица годишње.
НОВИНА: Опел Цорса Ф стигла у СРБИЈУ - шеста генерација! (ФОТО)
ПОЛОВНИ, А ПОУЗДАНИ: Ево који аутомобили су сврстани у ову листу, а коштају мање од 5.000 евра
С обзиром да је потражња за сегментом малих градских аутомобила у Европи у паду, тешко је замислити да ће Toyota у Чешкој производити само Aygo.
Бар по досадашњем принципу. Ипак, тактичка промена би могла да преокрене ситуацију, а то је наравно електрификација.
За разлику од конвенционалних градских аутомобила, потражња за електричним је све већа, па је извесно да ће Toyota одустати од бензинског погона.
Љубитељи електричних градских малишана ће се сигурно обрадовати информацији да је Toyota потврдила трећу генерацију модела Aygo.
Иако неки директни конкуренти одустају од ове најмање класе, попут Опела и Форда, Toyota спрема наследника модела који је на тржишту од 2014. године.
- Aygo је био одличан производ за нас у смислу освајања тржишта и привлачења младих купаца ка нашем бренду. И даље верујемо да је овај сегмент добар за нас -, каже директор Toyota Европе Јохан ван Зил.
Зил је додао да би Toyota могла да Aygo пласира као потпуно електрични аутомобил с обзиром да се углавном користи у урбаној средини.
Aygo је тренутно једини Toyotin модел у Европи који у својој понуди погона нема хибридни систем.
Пребацивањем Aygo у ЕВ сегмент Toyota би се прикључила тренду који већ прате конкуренти попут Peugeota и Опела који су у новим генерацијама својих малих аутомобила 208 и Цорса понудили и електричне верзије, а то ће у будућности да ураде и Volkswagen са моделом Уп!, Шкода са својим малишаном Цитиго, Сеат са Мии те ФИАТ са 500.