У Женеви доказано да је РЕНО направио добар посао са дорадом кросовера КАПТУР! (ФОТО)
Наставиће да доминира на тржишту.
Женевски салон аутомобила доказао је да је Рено одрадио добар посао на најпродаванијем урбаном кросоверу у Европи. Каптур (Цаптур) је освежен споља и изнутра, сада стиже и са више опреме, а све како би наставио да доминира на тржишту.
Само у прошлој календарској години Каптур је продан у 215.670 примерака, а, да би задржао примат, произвођач се потрудио да направи добар посао и додатно га "ушминка". Препознатљива двобојност и даље је адут, сада додатно појачан трима новим каросеријским бојама (Amethyst црном, Атацама наранчастом и Оцеан плавом), а нова је у понуди и боја крова Платинум сива. Са наведеним новостима могуће је извести 36 комбинација на спољном делу возила.
Председник ФЦА алијансе јасан: Аутомобилски произвођачи се морају спајати - нема живота без тога
Као што је виђено и на последњим моделима ове марке и нови Каптур опремљен је ЛЕД ‘Пуре Висион’ предњим светлима која су, осим што аутомобилу дају оштрији изглед, свакако делотворнија и утичу и на сигурност. Ту су и дневна ЛЕД светла препознатљивог облика слова Ц смештена на доњем делу браника, а светлосни потпис марке уочљив је и на задњем делу возила.
pic.twitter.com/3hzqZcFCgK— ФикоР (@FikoR87) March 14, 2017
У избору потенцијалног купца су и три мултимедијска sistema (R&Go®, Медиа Нав Еволутион, Р-ЛИНК Еволутион), зависно оод степена опреме. Треба поменути и премијеру sistema BSW (Блинд Спот Warning), односно упозорења на долазак аутомобила, мотоцикала и бицикала у мртвом углу, активно при брзинама од 30 до 140 км/х, Хандс Фрее систем паркирања, итд.