Амерички стручњаци скептични у вези са ЕЛЕКТРИЧНИМ АУТОМОБИЛИМА
Не предвиђају славну будућност!
Више од половине америчких инжењера и дизајнера контактираних у истраживању магазина WardsAuto истакло је скепсу у вези са будучношћу електричних аутомобила на батерије. Они сумњају да ће ауто-индустрија успети да испрати стандарде енергетске ефикасности које је за 2025. годину поставио САД.
Две трећине од скоро 40.000 претплатника магазина истакло је слаб интерес за електричне и мале аутомобиле док расте популарност камионета са моторима велике запремине што повећава трошкове материјала и производње због тежње ка смањењу тежине.
Иако се константно форсира прича о електрификацији и радикалној промени смера ауто-индустрије, чињеница је да је у првој половини ове године од 8,4 милиона нових регистрованих аутомобила у САД тек 1,5% било на струју, а од тога је 81% Тесла.
У поређењу са осталим облицима електрификације (полу-хибриди, плуг-ин хибриди, потпуни хибриди) возила 100% на струју добијају највећу пажњу и највеће ресурсе иако се не слажу сви да је то најбољи избор.
Према стручњацима, највећи краткотрајни потенцијал достигнут је са 48В истемом.
Учесници истраживања сматрају да индустрија неће моћи да испрати стандарде без губитка послова и ограничавања избора купцима.
АКО ОН КАЖЕ... Џереми Кларксон открио који аутомобил је НАЈБОЉИ! (ВИДЕО)
ОПАСНО БРЗ ЈУБИЛЕЈ: Пре тачно 20 година, појавио се моћни Порше 911 ГТ3 (ВИДЕО)
То ће највише утицаи на избор у дизајну и конструкцији. На пример, најзаступљенији материјал у производњи аутомобила у 2019. је био алуминијум.
Чак 44% компанија укључених у истраживање је истакло да жели да уложи у смањење тежине коришћењем лакших материјала, али не више од два долара по килограму.
Међутим, инжењери тврде да би проблем тежине електричних возила требало решавати употребном батерија веће густине енергије, а не применом лакших материјала за израду возила.