АУТО-ПУТ КРОЗ БЕОГРАД ВИШЕ НЕ ПОСТОЈИ! Нова ограничења за возаче - дозвољени и пешаци
Шта се све променило...
Ауто-пут, који се протеже од петље Београда, преко Мостара до Бубањ Потока, новом Уредбом о категоризацији путева претворен је у градску саобраћајницу.
ПОТПУНО НОВА "ЈЕЛКИЦА": Цитроен открива свој нови модел од ког ЗАСТАЈЕ ДАХ, ево како изгледа (ВИДЕО)
ИМАТЕ ГРИП? Не би требало да седате за волан - ево и зашто!
МОЖЕТЕ И САМИ: Поправите поцепани кожни волан брзо и лако (ВИДЕО)
Нова уредба, коју је недавно усвојила Влада Србије, најпрометнију деоницу у главном граду сврстала је у категорију путева другог Б реда.
Како је истакнуто из ЈП “Путеви Србије”, отварањем сектора ВИ Обилазнице око Београда, деоница пута, од петље Београд, преко петље Мостар до Бубањ Потока изгубила је на значају по питању међународног саобраћајног повезивања.
Самим тим се указала потреба за изменом категорије предметне деонице пута, коју је у складу са важећом Уредбом о критеријумима за категоризацију јавних путева, могуће категоризовати као државни пут другог Б реда.
Из овог јавног предузећа напомињу да промена категорије пута неће имати утицаја на возаче, нити на приоритет његовог одржавања.
Исти статус добила је и деоница од Војвођанске улице, на Новом Београду, до петље Сурчин, у чијем продужетку је ауто-пут "Милош Велики".
Директор Комитета за безбедност саобраћаја Дамир Окановић објаснио је шта у пракси значи губитак статуса ауто-пута деонице од Бубањ Потока до петље Београд.
- На целој деоници ограничење је највише 80 климотера на час. Дозвољено је кретање пешака, бицикала, мопеда, трактора, радних машина и осталих спорих возила - навео је Окановић на Инстаграм страници "Мој_бео_град_".
Додао је да је дозвољено и заустављање и паркирање на коловозу.
- Дозвољен је прелазак пешака преко коловоза. Укида се зауставна трака. То подразумева и смањење заштитног појаса са 40 на 10 метара, као и смањење појаса контролисане градње са 40 на 10 метара - објаснио је Окановић.