БОЉЕ СПРЕЧИТИ НЕГО ЛЕЧИТИ! Једноставни трикови како да СПРЕМИТЕ АУТО ЗА ПУТОВАЊЕ
Преглед аута за само десетак минута.
Лепо време стигло је са 1. мајем, празником који већина људи користи за одлазак на пут. Ако идете аутом, проверите га пре поласка.
Све провере на возилу можете обавити самостално, и то за десетак минута. Веома су једноставне, ништа не коштају, а могу да вам уштеде на стотине евра, колико бисте иначе платили шлеповање аутомобила, помоћ на путу и услуге сервиса ако дође до квара. Дакле, ево шта све треба проверити на аутомобилу пред путовање и како се те провере обављају.
ИЗАШЛИ НА МИЛИОН: Свака част, Шкода
Ако је аутомобил максимално оптерећен (што обично и јесте случај када идемо на одмор), притисак треба благо повећати у складу са табелом у упутству за возило. Проверите и стање и притисак у резервној гуми, ако је имате, јер се никада не зна када ће вам затребати.
Светла морају бити стално упаљена. Обавезно замените и прегорелу сијалицу фара. Халогене сијалице се релативно лако могу заменити, док ксенонски фарови морају у сервис за замену.
(УЗНЕМИРУЈУЋИ СНИМАК) Камион је буквално СПЉЕСКАО мотористу: Ужасна смрт
Расхладну течност обавезно треба проверити пред путовање. Ако је на минимуму, обавезно јој сипајте дестиловану воду и антифриз у односу 50:50 или макар само воду. Посуду са расхладном течношћу никада не отварајте непосредно након вожње јер је тада врела и можете опасно да се опечете.
За бољу прегледност течност за прање стакла, за разлику од наведених, наравно неће утицати на рад аутомобила, али ће вам помоћи да у случају блата и лошег времена поправите видљивост. Зима је прошла, па зато слободно можете прећи на јефтинију летњу течност (боља варијанта) или обичну воду (лошија).
Моторно уље је ставка која је веома битна за здравље мотора и треба је обавезно проверити пре поласка на пут. Провера је једноставна, довољно је извадити металну шипку за контролу уља (препознаћете је по дршци жуте боје), обрисати је, вратити у отвор за проверу, извадити, очитати стање уља. Мерач нивоа уља биће до одређеног подеока прекривен уљем, па можете проверити да ли га има премало, тама или превише. Недовољна или превелика количина штети раду мотора и повећава хабање, па га треба допунити или исисати из мотора вакумском пумпом.