КОЛИКО КИНЕСКИ BYD ЗАРАДИ НА СВАКОМ АУТОМОБИЛУ? Продаја је позамашна, прети да покори чак и највеће светске брендове
Азијски гигант BYD је на путу да доминира на неколико континената. Обим продаје је њихов велики циљ у овој новој фази пословања.
Како је известио Лате Финанце, BYD у просеку има нето профит од 9.000 јуана на сваком продатом аутомобилу. То је око 1.245 долара профита по трансакцији.
Иако је ово мање од просека већине других ауто-брендова, то није проблем за компанију. Наиме, BYD је фокусиран на обим продаје, што је слично већини кинеских компанија у другим сегментима пословања, пише Ревијахак.
Циљ је освојити тржиште, сломити конкуренцију и онда (вероватно) подићи цене.
У Европи се већ предузимају солидни кораци ка томе. BYD је прошле године најавио изградњу своје прве фабрике на Старом континенту, у Мађарској.
Недавно су најавили долазак неколико брендова и модела на европско тржиште. BYD се више неће ограничавати на 100 одсто електричне аутомобиле, већ ће нудити и плуг-ин хибридна возила.
Поред њих биће и други брендови конгломерата, као што су YangWang, који ће напасти премијум сегмент и Денза, који је у средњој класи возила.