ДИЗЕЛАШИ И БЕНЗИНЦИ СЕ ВИШЕ НЕЋЕ ПРОДАВАТИ: Ово важи за нове аутомобиле, ево и од кад
Ова уредба подстиче производњу возила са нултом и ниском емисијом.
Европски парламент је дао коначно одобрење за обвезну примену нулте стопе емисија нових аутомобила и комбија од 2035. године, што значи да се за 12 година више неће моћи продавати нови аутомобили на бензин и дизел.

ВИШЕ НЕЋЕ БИТИ ЛИТИЈУМСКЕ: Алтернативно решење за батерије електричних возила

ОВО СИГУРНО НИСТЕ ЗНАЛИ: У овој земљи је чак ЗАБРАЊЕНА вожња са сигурносним појасем

СВАКИ ВОЗАЧ ЈЕ ОВО БАР ЈЕДНОМ ЧУО: Да ли се треба забринути кад вам ШКРИПЕ кочнице?
Нови стандарди ЦО2 емисија за аутомобиле и комбије део су законског пакета "Спремни за 55", а подржани су с 340 гласова за, 279 против и 21 суздржаним. Уредбу су подржали заступници социјалдемократа, зелених и либерала.
Ова уредба подстиче производњу возила са нултом и ниском емисијом. Ови циљеви дају јасноћу аутомобилској индустрији и подстичу произвођаче аутомобила на иновације и улагања. Потрошачима ће бити приступачније да купују и користе возила са нултом емисијом штетних гасова, и развој тржишта половних возила.
На тај начин ће одрживи транспорт постати доступан свима, рекао је репортер Либералног клуба Јан Хуитема (Ренев). Бензински и дизел мотори неће нестати, за 12 година више неће моћи да се продају нови дизел и бензински мотори, већ само нова возила без штетних емисија. Прелазни циљеви за смањење штетних емисија за 2030. су 55 одсто за аутомобиле и 50 одсто за лака комерцијална возила.То значи да нови аутомобили и комбији на тржишту више неће смети да емитују ЦО2, али аутомобили са моторима са унутрашњим сагоревањем неће нестати са путева.
И после 2035. грађани ће и даље моћи да возе своје постојеће аутомобиле са моторима са унутрашњим сагоревањем, па чак и да купују половне аутомобиле на бензин и дизел. Након коначног гласања на пленарној седници Европског парламента, текст још треба да формално одобри Савет пре објављивања у Службеном листу ЕУ.